6ο ΠΕΚΕΣ

 Σε συνέχεια επιμορφωτικών δράσεων, τις οποίες διοργάνωσε το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και τη Unicef και οι οποίες διεξήχθησαν από 12/04/2021 έως και 16/04/2021 με τη συμμετοχή των ΠΕΚΕΣ και των ΔΥΕΠ της χώρας, το 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής διοργάνωσε επιμορφωτικές δράσεις με θέμα: «Ενταξιακή – διαπολιτισμική εκπαίδευση: ένα σχολείο για όλους».

Το επιμορφωτικό υλικό των δράσεων, είναι διαθέσιμο στους παρακάτω συνδέσμους:

 

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

 

Θεωρητικό & Θεσμικό Πλαίσιο Ενταξιακής - Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

Θεωρητικό και Θεσμικό Πλαίσιο Ενταξιακής - Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης: Παιδιά Πρόσφυγες και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Παρουσίαση1   Παρουσίαση2   Παρουσίαση3

Γ. Μπαλαμώτης, ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Μ. Βουλγαρίδου ΠΕ70, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού

Συμπεριληπτικό Σχολείο, Μεθοδολογία του Συμβουλίου της Ευρώπης 

Αρχ. Μαντζαρίδου, ΣΕΕ Δασκάλων 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

 

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μετασχηματισμός Διδακτέας Ύλης σε ένα Σχολείο Ανοικτό για Όλους

Μέθοδοι, Προγράμματα και Δράσεις Ενταξιακής και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Ο Διαμεσολαβητικός Ρόλος της Γλώσσας

Αχ. Μανδρίκας, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Χρ. Παπαθωμά ΠΕ02, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μετασχηματισμός Διδακτέας Ύλης σε ένα Σχολείο Ανοικτό για Όλους

Π. Πεφάνης, ΣΕΕ Φυσικών Επιστημών 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Ελ. Καραγιάννη ΠΕ08, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού


 Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

 

Θεωρητικό & Θεσμικό Πλαίσιο Ενταξιακής - Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

Θεωρητικό και Θεσμικό Πλαίσιο Ενταξιακής - Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης: Παιδιά Πρόσφυγες και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Παρουσίαση1   Παρουσίαση2   Παρουσίαση3

Γ. Μπαλαμώτης, ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Μ. Βουλγαρίδου ΠΕ70, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού

Συμπεριληπτικό Σχολείο, Μεθοδολογία του Συμβουλίου της Ευρώπης Παρουσίαση1    Παρουσίαση2

Σ. Ζιώβας, ΣΕΕ Πληροφορικής 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Μ. Κασκαντάμη, ΣΕΕ Φιλολόγων, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

 

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μετασχηματισμός Διδακτέας Ύλης σε ένα Σχολείο Ανοικτό για Όλους

Μέθοδοι, Προγράμματα και Δράσεις Ενταξιακής και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Ο Διαμεσολαβητικός Ρόλος της Γλώσσας

Αχ. Μανδρίκας, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Χρ. Παπαθωμά ΠΕ02, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού

Η Διαγλωσσικότητα ως Εργαλείο Συμπερίληψης

Ε. Μπάλιου, ΣΕΕ Αγγλικής Φιλολογίας 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

Η Γλώσσα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών ως Αφετηρία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Παρουσίαση1   Παρουσίαση2

Ελ. Μαστορίδης, ΣΕΕ Μαθηματικών 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής & Π. Πεφάνης, ΣΕΕ Φυσικών Επιστημών 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής 

Η Ένταξη στη Σχολική Κοινότητα μέσω των Τεχνών

Ελ. Καραγιάννη ΠΕ08, ΣΕΠ στη ΔΥΕΠ Σχιστού

Καλλιέργεια Δεξιοτήτων των Παιδιών Ρομά μέσω Καλλιτεχνικών Δραστηριοτήτων

Κ. Κολλινιάτη, Κοινωνική Λειτουργός ΠΕ30, 2ο ΚΕΣΥ Πειραιά