6ο ΠΕΚΕΣ

Ανάρτηση υλικού της ενημερωτικής ημερίδας για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο που διοργανώθηκε από το 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής στις 04 Οκτωβρίου 2021:

Αχιλλέας Μανδρίκας, ΣΕΕ Εκπ/σης για την Αειφορία 6ου ΠΕΚΕΣ Αττικής
 
Μαίρη Χιόνη, π. Υπεύθυνη Αγ. Υγείας Α΄ ΔΔΕ Αθηνών - Δημιουργός εκπ/κου υλικού Εργ. Δεξιοτήτων
 
Νίκος Καμέας, ΣΕΕ ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ - Δημιουργός εκπ/κου υλικού Εργ. Δεξιοτήτων

To 6o ΠΕΚΕΣ Αττικής διοργάνωσε στις 08 και 09 Σεπτεμβρίου 2021, επιμορφωτικές συναντήσεις για τους νεοδιόριστους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της ΔΔΕ Πειραιά με θέμα «Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικά και διδακτικά ζητήματα».
 
Σκοπός των επιμορφωτικών συναντήσεων ήταν η παροχή επιμορφωτικής και συμβουλευτικής υποστήριξης σε εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν ως αναπληρωτές σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων, ώστε να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν πληρέστερα στα καθήκοντά τους.
 
Το επιμορφωτικό υλικό είναι διαθέσιμο στους συνδέσμους που ακολουθούν:
 

Ανάρτηση του επιμορφωτικού υλικού που παρουσιάστηκε στην διημερίδα του 6ου ΠΕΚΕΣ Αττικής στις 6 και 8 Σεπτεμβρίου 2021 με θέμα «Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικά και διδακτικά ζητήματα».

1. Καθήκοντα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσηςΜαρία Καλαματιανού, ΣΕΕ Δασκάλων

2. Σύνταξη και εφαρμογή του σχολικού κανονισμούΜαρία Καλαματιανού, ΣΕΕ Δασκάλων

    Πρότυπο σχολικού κανονισμού

3. Φαινόμενα σχολικής βίας και εκφοβισμού. Στρατηγικές πρόληψης και παρέμβασηςΒικτώρια Κατσιγιάννη, ΣΕΕ Δασκάλων, Γιάννης Έξαρχος, ΣΕΕ Δασκάλων

4. Συνεργατικές βιωματικές πρακτικές, Παναγιώτα (Νάγια) Μποέμη, ΣΕΕ Θεατρικής Αγωγής

5. Συνεργασία σχολείου και οικογένειαςΑχιλλέας Μανδρίκας, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία

6. Συνεργασία εκπαιδευτικών, Φωτεινή Αζναουρίδου, ΣΕΕ Νηπιαγωγών

7. Διδακτικές / παιδαγωγικές προσεγγίσεις και προγράμματα πρόσθετης στήριξης / συμπερίληψης, Γιώργος Μπαλαμώτης, ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

    Εξατομικευμένο πρόγραμμα και προγράμματα παρέμβασης στη συμπεριληπτική εκπαίδευσηπρογράμματα παρέμβασης στη συμπεριληπτική εκπαίδευση

    Συμπεριληπτική εκπαίδευση: ψυχοπαιδαγωγικές αρχές και διδακτικές μέθοδοι και διδακτικές μέθοδοι

8. Αρχές και τεχνικές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και μάθησης σε ένα σχολείο για όλουςΑρχοντία Μαντζαρίδου, ΣΕΕ Δασκάλων

9. Δημιουργία συμβολαίου σχέσεων στη σχολική τάξηΦωτεινή Εγγλέζου, ΣΕΕ Δασκάλων

10. Η αξιολόγηση των μαθητών και των μαθητριώνΔημήτριος Σκρέτας, ΣΕΕ Δασκάλων

11. Βασικές αρχές διδακτικής της Φυσικής ΑγωγήςΠαναγιώτης Παππάς, ΣΕΕ Φυσικής Αγωγής

12. Διδασκαλία των Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο, Στέφανος Ζιώβας, ΣΕΕ Πληροφορικής

13. Νέα Προγράμματα Σπουδών Αγγλικής, Ελένη Μπάλιου, ΣΕΕ Αγγλικής

      Θεωρητικό πλαίσιο ΕΠΣ-ξγ

      Εναλλακτική αξιολόγηση μαθητών

      [ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ_Σενάριο]_Στο-εστιατόριο-Α1-_Α1_Α1+

14. Το μάθημα των Εικαστικών στην Πρωτοβάθμια ΕκπαίδευσηΒασιλική Σοφρά, ΣΕΕ Καλλιτεχνικών

      Η σημασία των Τεχνών στο σχολείο

15. Στρατηγικές διδακτικού σχεδιασμού (Ρουτίνες Σκέψης), Κυριακή Μέλλιου, ΣΕΕ Νηπιαγωγών

      Στόχοι και μαθησιακά αποτελέσματα στον διδακτικό σχεδιασμό. Στρατηγικές διδακτικού σχεδιασμού (Ρουτίνες Σκέψης).

 

 Σε συνέχεια επιμορφωτικών δράσεων, τις οποίες διοργάνωσε το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και τη Unicef και οι οποίες διεξήχθησαν από 12/04/2021 έως και 16/04/2021 με τη συμμετοχή των ΠΕΚΕΣ και των ΔΥΕΠ της χώρας, το 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής διοργάνωσε επιμορφωτικές δράσεις με θέμα: «Ενταξιακή – διαπολιτισμική εκπαίδευση: ένα σχολείο για όλους».

Το επιμορφωτικό υλικό των δράσεων, είναι διαθέσιμο στους παρακάτω συνδέσμους:

Η σελίδα αυτή περιλαμβάνει, ομαδοποιημένο ανά ειδικότητα, το υλικό από τον κύκλο επιμορφωτικών συναντήσεων που διοργάνωσε το 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής το διάστημα 8 - 16 Δεκεμβρίου 2020, για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.