Για να γίνει ένα σχολείο αειφόρο χρειάζονται παρεμβάσεις σε τρία επίπεδα α) στο παιδαγωγικό β) στο περιβαλλοντικό γ) στο κοινωνικό. Οι παρεμβάσεις αυτές προτείνεται να αποτιμώνται είτε με ποσοτικούς δείκτες είτε με ποιοτικά δεδομένα. Κάθε σχολείο επιλέγει τον δικό του τρόπο, αναζητά τα δικά του μέσα και θέτει τις δικές του προτεραιότητες. Στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα υπάρχουν αρκετές προτάσεις, τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε ως παραδείγματα, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να ενταχθείτε στα αντίστοιχα δίκτυα σχολείων. Δείτε:
α) Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (https://www.eepf.gr/el/), που υλοποιεί μεταξύ άλλων τα εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία» https://www.eepf.gr/el/tomeis-drashs/ekpaideftika-programmata/oikologika-sxoleia και διαθέτει το αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό https://www.ecoschools.gr/ecoschools/material
β) Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (http://www.ellet.gr/), που υλοποιεί το πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο» https://aeiforosxoleio.wixsite.com/website και διαθέτει το αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό https://docs.wixstatic.com/ugd/3850a1_a8e5904a88034f8e923a2b724bfc2053.pdf
γ) η οργάνωση aeiforum (http://www.aeiforum.eu/index.php/el/), που υλοποιεί το πρόγραμμα «Αειφόρο Σχολείο» με βάση δείκτες που θα βρείτε στην έκδοση http://www.aeiforum.eu/index.php/el/ekdoseis/16-ekdoseis