8:15 - 8:30 |
Προσέλευση εκπαιδευτικών |
8:30 - 09:40 |
Συζήτηση θεμάτων που αφορούν στη σχολική επίδοση των μαθητών που φοιτούν στην Δ΄ τάξη (μελέτες περίπτωσης από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς), παράγοντες που την επηρεάζουν, διερεύνηση του ρόλου του εκπαιδευτικού ως σημαντικό παράγοντα στη σχολική αποτελεσματικότητα. |
9:40 - 10:00 |
Διάλειμμα |
10:00 - 10:30 |
Σύνδεση των θεμάτων που προέκυψαν από την ομάδα με τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική και τα ερευνητικά σχέδια εργασίας (μέθοδο project). |
10:30 - 11:30 |
Το οργανόγραμμα ως βασικό εργαλείο ανάπτυξης σχεδίων εργασίας: εννοιολογική ανάλυση (διαθεματική-διεπιστημονική) και συνδεόμενοι με αυτή στόχοι και δραστηριότητες. Αξιολόγηση με βάση τον Φάκελο Εργασιών των Μαθητών (Portfolio). |
11:30 - 11:45 |
Διάλειμμα |
11:45 – 13:00 |
Σχεδιασμός Δελτίου Οργάνωσης Έρευνας (ΔΟΕ) και σύνδεση των δραστηριοτήτων με τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία |
13:00 - 13:15 |
Κλείσιμο ημερίδας |
Τα ερευνητικά σχέδια εργασίας ως εργαλεία για την εισαγωγή και διαχείριση της καινοτομίας στην εκπαιδευτική κοινότητα
Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Εργου (Σ.Ε.Ε.) ΠΕ70, Αρχοντία Μαντζαρίδου, προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων της Δ΄ τάξης των σχολείων παιδαγωγικής και επιστημονικής της ευθύνης σε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Τα ερευνητικά σχέδια εργασίας ως εργαλεία για την εισαγωγή και διαχείριση της καινοτομίας στην εκπαιδευτική κοινότητα».
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019 στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Σαλαμίνας
(Γεωρ. Παπανδρέου 60, Παλούκια 189 00, τηλ. 21 0465 0765).
Στην ημερίδα θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς της Δ΄ τάξης ως προς τη σχολική επίδοση των μαθητών τους και τα σχέδια εργασίας ως μια σύγχρονη διδακτική πρόταση.
Τα ερευνητικά σχέδια εργασίας (μέθοδος project) είναι μια ανοιχτή γνωστική διαδικασία, ένα ενδιαφέρον ταξίδι έρευνας και ανακάλυψης που ψάχνει απαντήσεις σε φυσικά ερωτήματα αξιοποιώντας τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική και τη διαθεματική προσέγγιση. Στην ημερίδα θα ανιχνεύσουμε τα εργαλεία σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός project αναζητώντας σχέσεις με την πράξη και τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ