6ο ΠΕΚΕΣ

ΘΕΜΑ: « Διευκρινίσεις για την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα»

Σχετ.: 1)Φ.Ε.Κ. 4189 / 10-9-2021 "Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο".

2)Υπουργική απόφαση Αριθμ. 108906/ΓΔ4 /10-09-2021 με θέμα "Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο".

3)Νόμος υπ’ αριθμ. 4692/2020 "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις".

4) Αξιολόγηση - Οδηγοί και Εργαλεία -Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας -Οδηγός εφαρμογής-Σεπτέμβριος 2021 , (2η έκδοση).

5) Έγγραφο ΥΠΑΙΘ, Μαρούσι : 26- 1 – 2022 , Αρ. Πρωτ. : 92α.

Αξιότιμοι/ες Συνάδελφοι/σσες.

Κατόπιν ερωτημάτων από τη Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Ευθύνης μου σχετικά με την αξιολόγηση των Σχολικών Μονάδων και ειδικότερα για την «Ανατροφοδότηση» του οικείου ΣΕΕ-ΠΕ70 , στην ειδική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. , για τα «Σχέδια Δράσης» που έχουν καταθέσει όλα τα Σχολεία Ευθύνης μου , σας καταθέτω αυτολεξεί την τοποθέτηση- οδηγία του Ι.Ε.Π.[σελ.: 13 , Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας -Οδηγός εφαρμογής-Σεπτέμβριος 2021 , (2η έκδοση)]:

«…. Μέχρι τέλη Μαΐου 2022 *:

Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση των Δράσεων από τις Ομάδες

✓ Κάθε Ομάδα Δράσης έχει τη δική της φόρμα για την αποτύπωση του Σχεδίου Δράσης.Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας έχει μόνο ο/η Συντονιστής/-ίστρια της Ομάδας.Πρόσβαση σε αυτή έχει, ωστόσο, και ο Διευθυντής/-τρια καθώς και ο/η Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Ο/Η Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης, σε ειδικό πεδίο της φόρμας καταγράφει τις παρατηρήσεις του/της ως προς τον Σχεδιασμό της Δράσης, προκειμένου να ληφθούν υπόψη για την τροποποίηση ή κατά την υλοποίηση της Δράσης, εφόσον κρίνεται σκόπιμο».**

--------------------------------------------------------------------------------------

Παραπομπές :

* «..Τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και Αξιολόγηση της Δράσης) των Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από τις 27/1 έως και τις 30/5/2022-(Απόσπασμα από το Έγγραφο ΥΠΑΙΘ, Μαρούσι : 26- 1 – 2022 , Αρ. Πρωτ. : 92α)…».

** ΣΣ. Σας παρακαλώ να εστιάσετε με προσοχή στην εν λόγω παράγραφο, που αναφέρεται με ευκρίνεια στην αρμοδιότητα του ΣΕΕ, Παιδαγωγικής Ευθύνης , σχετικά με την καταγραφή των παρατηρήσεών του («Ανατροφοδότηση» στα κατατεθέντα «Σχέδια Δράσης») , προς αποφυγή τυχόν παρερμηνειών….σε επίπεδο Νομοθεσίας (Νομιμότητας) και Επιστημονικής- Παιδαγωγικής προσέγγισης του εν λόγω θέματος.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνει διαδικτυακή επιμορφωτική εκδήλωση, με θέμα: «Κλιματική Κρίση και Εκπαίδευση για την Αειφορία», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 17:30-20:30.

Απευθύνεται σε στελέχη εκπαίδευσης, μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Στόχος του σεμιναρίου είναι ο επιστημονικός προβληματισμός για την απειλή της κλιματικής κρίσης και τις συνέπειες του φαινομένου. Ενδεικτικές διαστάσεις που θα συζητηθούν είναι: η ενεργειακή κρίση, η διάβρωση των ακτών, η άνοδος της θερμοκρασίας, η θαλάσσια επίκλυση, η καταστροφή των δασών, η κάθε λογής ρύπανση, η μείωση της βιοποικιλότητας και η υποβάθμιση των φυσικών πόρων.

Η εκπαίδευση μπορεί να υποστηρίξει μια σύγχρονη προοπτική στο επείγον θέμα της κλιματικής αλλαγής. Βασικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης για την αειφορία αποτελούν η ολιστική προσέγγιση της γνώσης, η κριτική διερεύνηση, η βιωματική μάθηση, το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και η συλλογική δράση προκειμένου να διασφαλίσουμε ένα υγιές μέλλον για τον πλανήτη μας.

Η επιμορφωτική μας εκδήλωση προάγει την ανταλλαγή σκέψεων, εμπειριών και καλών πρακτικών και αποτελεί αφορμή αναστοχασμού της διδακτικής πράξης. Προσβλέπει στην ευαισθητοποίηση της μαθητικής και ευρύτερης κοινότητας για το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση ενός οικουμενικού οράματος για την αντιμετώπιση της οικολογικής καταστροφής και τη διατήρηση της ζωής.

Στο πλαίσιο αυτό έχουμε δημιουργήσει ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής και υποβολής ερωτημάτων, στην οποία μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας και να υποβάλετε σχετικά ερωτήματα προς τους εισηγητές μέχρι την Τρίτη 16-11-2021 και ώρα 15:00 επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://forms.gle/m4cT7WB588kVyxum8

Παρουσιάστηκε διαδικτυακά την Παρασκευή 4/6/21 το εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο:

 «Αειφορία και COVID-19: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

για την κατανόηση της πανδημίας από τη σκοπιά της Εκπαίδευσης για την Αειφορία»,

που απευθύνεται σε μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού, Γυμνασίου & Λυκείου και διασυνδέεται με τους διδακτικούς στόχους πολλών μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος όλων των τάξεων. Το υλικό γράφτηκε χωρίς καμία οικονομική δαπάνη ή άλλου τύπου υποστήριξη παρά μόνο με τους ανθρώπινους πόρους της συγγραφικής ομάδας, την οποία αποτελούν η Σταυρούλα Τριανταφύλλου, Υπεύθυνη του ΚΠΕ Δραπετσώνας, η Θεολογία Αβδελλή, Αναπλ. Υπεύθυνη του ΚΠΕ Δραπετσώνας, η Κατερίνα Μπαζίγου, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 1ο ΠΕΚΕΣ Αττικής και ο Αχιλλέας Μανδρίκας, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 6ο ΠΕΚΕΣ.

Το υλικό αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες, που μελετούν την πανδημία λόγω της COVID-19 σε σχέση α) με το φυσικό περιβάλλον β) με τον τομέα της εργασίας και των εργασιακών δικαιωμάτων γ) με το ζήτημα της παραπληροφόρησης και των συνωμοσιολογικών αντιλήψεων δ) με την ανάγκη για διεθνή συνεργασία και για διαχείριση της πανδημίας με όρους Παγκόσμιων Δημόσιων Αγαθών ε) με τους 17 Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης (SDGs). Η ανάπτυξη του υλικού γίνεται σε 17 υποενότητες και 52 φύλλα εργασίας.

Η επιλογή να μελετηθεί το ζήτημα της πανδημίας COVID-19 μέσα από το πρίσμα της Εκπαίδευσης για την Αειφορία εξυπηρετεί διττό σκοπό. Αφενός επιτυγχάνεται η συστημική κατανόηση της πανδημίας και αφετέρου παρέχεται ένα απτό και βιωμένο παράδειγμα μελέτης μέσα από το οποίο προσεγγίζονται οι περισσότεροι από τους 17 Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Με άλλα λόγια, η Εκπαίδευση για την Αειφορία προσφέρει όχι μόνο το θεωρητικό ερμηνευτικό πλαίσιο για την προσέγγιση των σύνθετων πτυχών της πανδημίας, αλλά  συνεισφέρει και στην παιδαγωγική προσέγγιση της πανδημίας με διδακτικά εργαλεία που βασίζονται σε συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές διδασκαλίας και μάθησης. Αποτελεί άσκηση κοινωνικής εκπαίδευσης, με στόχο τη διαμόρφωση κριτικά σκεπτόμενων δημοκρατικών πολιτών, οι οποίοι θα κάνουν δυνατή τη σημαντική αλλαγή που απαιτείται για τον μετασχηματισμό των κοινωνιών προς την αειφορία.

Το υλικό είναι αναρτημένο και διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons CC BY-NC-ND (Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0) στον σύνδεσμο:

http://attik-old.pde.sch.gr/6pekes/index.php/psifiako-apothetirio/ekpaidefsi-gia-tin-aeiforia

Όσες και όσοι δεν κατάφεραν να παρευρεθούν στη διαδικτυακή παρουσίαση, μπορούν να ενημερωθούν για το περιεχόμενο του υλικού από ένα 5λεπτο βίντεο, που βρίσκεται στον σύνδεσμο:

 https://www.youtube.com/watch?v=lOFymQFwEIw

Η Γενοκτονία των Ποντιακού Ελληνισμού από τους Τούρκους αναγνωρίστηκε επισήμως το 1994 με Νόμο από τη Βουλή των Ελλήνων και έκτοτε η 19η Μαΐου τιμάται ως Ημέρα Μνήμης. (Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 1994, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ΦΕΚ 32, τόμος Α', και καθιερώνει την 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Στις 19 Μαΐου 1919, κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας, ο Κεμάλ Ατατούρκ αποβιβάστηκε στη Σαμψούντα του Πόντου και δρομολόγησε τη δεύτερη και σκληρότερη φάση της Γενοκτονίας των Ποντιακού Ελληνισμού, η οποία έγινε στο πλαίσιο του Απελευθερωτικού Αγώνα των Τούρκων κατά των Δυτικών (Αγγλογάλλων, Ιταλών, Ελλήνων), που κατείχαν εδάφη της Μικράς Ασίας. Από 200.000 έως 350.000 είναι οι Ελληνoπόντιοι, που εξολοθρεύτηκαν από τους Νεότουρκους κατά την περίοδο 1916-1923, σ' ένα σύνολο 750.000 περίπου.

Παρακαλούνται όσοι Εκπαιδευτικοί έχουν τον προαπαιτούμενο διδακτικό χρόνο στα πλαίσια της εκπαιδευτικής, ιστορικής επικαιρότητας να αξιοποιήσουν πηγές και μαρτυρίες, με σεβασμό στην Ιστορία και με νηφαλιότητα να προσεγγίσουν το εν λόγω θέμα.

Ενδεικτικά κάποιοι υπερσύνδεσμοι σχετικοί με το θέμα:

https://www.sansimera.gr/articles/140

https://www.youtube.com/watch?v=YcOm4tpkFvM

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές

«Γνωρίζοντας τον Αγώνα των Ελλήνων μέσα από την τέχνη του Σταμάτη Λαζάρου»

Η Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, διοργανώνει διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με θέμα «21 Ιστορίες για την Επανάσταση: Γνωρίζοντας τον Αγώνα των Ελλήνων μέσα από την τέχνη του Σταμάτη Λαζάρου».

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ε’ Δημοτικού έως Γ’ Γυμνασίου) και προσφέρει τη δυνατότητα, να γνωρίσουν τον σημαντικό Πειραιώτη λαϊκό καλλιτέχνη, Σταμάτη Λαζάρου, έργα του οποίου φυλάσσονται στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά.
Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να προσεγγίσουν, με ένα διαφορετικό τρόπο, στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης, μέσα από τα μοναδικά έργα του Σταμάτη Λαζάρου.

Το πρόγραμμα θα υλοποιείται για Δημοτικά και Γυμνάσια: κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 10:00 – 11:00 & 12:00 – 13:00

Για κρατήσεις:
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Χρονική περίοδος υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος:
Aπρίλιος 2021 – Δεκέμβριος 2021

Οι Συντονιστές και οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου του 6ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής εύχονται σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα χαρούμενες γιορτές με υγεία και αισιοδοξία.

Καλή Ανάσταση στη ζωή και στις καρδιές!

EASTER 2021

Η Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά προσκαλεί τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ε’ Δημοτικού έως Γ’ Γυμνασίου) σε ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στα πλαίσια του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, με θέμα «21 Ιστορίες για την Επανάσταση: Γνωρίζοντας τον Αγώνα των Ελλήνων μέσα από την τέχνη του Σταμάτη Λαζάρου». Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν σημαντικό καλλιτέχνη του Πειραιά, τον λαϊκό ζωγράφο Σταμάτη Λαζάρου, έργα του οποίου εκτίθενται σήμερα στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά. Ακόμη, στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να παρατηρήσουν και να ερμηνεύσουν τα έργα του καλλιτέχνη, προσεγγίζοντας τα γεγονότα του 1821 με έναν πιο ευχάριστο και βιωματικό τρόπο.

Το πρόγραμμα θα υλοποιείται για:

  • Δημοτικά & Γυμνάσια: κάθε Τρίτη & Πέμπτη στις 14:00-15:00

Για κρατήσεις:
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Χρονική περίοδος υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος:
Aπρίλιος 2021 – Δεκέμβριος 2021

Αφίσα του προγράμματος

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου σηματοδοτεί την έναρξη της καμπάνιας φιλαναγνωσίας «Η μουσική των λέξεων», που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους. Την καμπάνια συνδιοργανώνουν το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ και το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού από τις 2 Απριλίου (Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου) έως τις 23 Απριλίου (Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου και Πνευματικών Δικαιωμάτων), καθιερώνοντας τον Απρίλιο ως μήνα βιβλίου.
 
 

Φορέας/Συγγραφείς:

Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κονωνιολόγος-Ψυχολόγος

Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας

Επικοινωνία:

Μαρία Παναγιωτάκη, Tηλ.: 6974826929, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Όλγα Θεμελή, Τηλ.: 694622879, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περιλαμβάνει:

ΟΔΗΓΟ για Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Περιγραφή:

Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ελπίζοντας ότι θα τους/τις βοηθήσει να είναι σε θέση αφενός μεν να αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο “Οδηγός για τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης από Εκπαιδευτικούς” έχει εκπονηθεί εθελοντικά από τις συγγραφείς, με καθαρή αγάπη προς το Παιδί και με σεβασμό προς τα δικαιώματά του, για να ενδυναμώσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο έργο τους και να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας άλλης κουλτούρας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Υποστηρικτικό υλικό

Ένα νέο Ευρωπαϊκό Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) με αντικείμενο την Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων (Educational Data Literacy) και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την υποστήριξη της διδασκαλίας ψηφιακών μαθημάτων και μαθημάτων που εφαρμόζουν την Αντεστραμμένη Διδασκαλία, προσφέρεται δωρεάν από την 1η Μαρτίου.

To Learn to Analyze: Educational Data and Improve your Blended and Online Teaching MOOC συνδυάζει την εκμάθηση της απαραίτητης θεωρίας για τη συλλογή, την ανάλυση, την ερμηνεία και τη χρήση εκπαιδευτικών δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων που σχετίζονται με την ηθική και την ιδιωτικότητα) με την πρακτική εξάσκηση μέσω της εφαρμογής της αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης με έμφαση στο Moodle.  Απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (τόσο κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID19 αλλά και μετά), καθώς και φοιτητές (προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς).

Η Επιστημονική Εταιρεία “European School Radio” και το 4ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) συνδιοργανώνουν στις 22 & 23 Ιανουαρίου 2021 τηλε-διημερίδα με τίτλο: “Το Διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση”.

Η τηλε-διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Ελλάδας και της Κύπρου και θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ., του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, της Σχολής Μουσικής & Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιόνιου Πανεπιστημίου, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και του ΕΚΟΜΕ.

Επίσης, έχει την υποστήριξη της Ελληνικής Ένωσης για την Μουσική Εκπαίδευση, της Ένωσης Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης, του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και των παρακάτω Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού: 6ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας, 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ιονίων Νήσων, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας και το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης.

Πρόσφατα Άρθρα

Επιμορφωτική Εσπερίδα Διάχυσης Αποτελεσμάτων DIGIT...
12 Μαρ 2023 18:24 - Αρχοντία Ματζαρίδου

Την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023, ώρα 17:00, στην Δημοτική Πινακ [ ... ]

«Το σχολείο ως κοινότητα που φροντίζει»...
08 Μαρ 2023 09:05 - Αρχοντία Ματζαρίδου

Οι Συντονιστές και οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργ [ ... ]

Επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών Α΄ και Β΄ Δημοτ...
15 Φεβ 2023 08:09 - Αρχοντία Ματζαρίδου

Η ΣΕΕ ΠΕ70 Αρχοντία Μαντζαρίδου προσκαλεί τους εκπαιδε [ ... ]

Επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών Γ΄ και Δ΄ Δημοτ...
15 Φεβ 2023 08:02 - Αρχοντία Ματζαρίδου

Η ΣΕΕ ΠΕ70 Αρχοντία Μαντζαρίδου σε συνεργασία με την  [ ... ]

Δειγματικές διδασκαλίες για εκπαιδευτικούς ΣΤ΄ τάξ...
14 Φεβ 2023 20:23 - Αρχοντία Ματζαρίδου

Ο ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία Αχιλλέας Μανδρίκας, [ ... ]

Άλλα Άρθρα