• minedu logo transp new

    Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής έχει την έδρα της στην Αθήνα, Αναστασίου Τσόχα 15-17 και είναι αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Έχει υπό την εποπτεία της 3.564 σχολικές μονάδες και ειδικότερα 2.548 σχολεία πρωτοβάθμιας και 1.016 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    Από την 1η Απρίλιου του 2019, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής είναι ο Δρ. Κόσυβας Γεώργιος, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ03 (ΑΔΑ: ΩΩΤΗ4653ΠΣ-ΒΔ3).

Π

Δ

Ε

 

Α

τ

τ

ι

κ

ή

ς

Phonebook-icon32x32  maps-icon32x32  rss-icon48x48

Γραμμή Βοηθείας

help line

safe line

SaferInternet4Kidslogo

sos-line

S

@

f

e

r

 

I

n

t

e

r

n

e

t

Δευτέρα, 02 Απριλίου 2018 13:32

Παρουσίαση του QuaMMELOT

ERASMUS+-KA2/Innovation

QUAMMELOT

Qualification for Minor Migrants Education and Learning Open access-On Line Teacher-training

Reference number: 2017-1-IT02-KA201-036610

Διάρκεια: 32 μήνες (έναρξη: 31-12-2017, λήξη : 30-08-2020)

Συντονιστής: Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας(UNIFI)

Εταίροι:

  • Ιταλία: UfficioScolasticoRegionaleperlaToscana(USR)
  • Ιταλία: ProvinciadiLivornoSviluppo
  • Ελλάδα: Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής
  • Ισπανία: Πανεπιστήμιο της Σεβίλλης(USE)
  • Δανία: VidencenterforIntegration

Στόχοι:

  • Προώθηση κοινωνικής ένταξης των μεταναστών μέσω πρακτικών συμπερίληψης στη σχολική εκπαίδευση,
  • Παροχή σύγχρονων και αποτελεσματικών εργαλείων στους εκπαιδευτικούς, ικανών για την προώθηση της διδασκαλίας και της πνευματικής ανάπτυξης παιδιών μεταναστών σε σχολεία ΔΕ.
  • Περιορισμός σχολικής διαρροής των μεταναστών μαθητών
  • Υποστήριξη και ενίσχυση πολιτικών ένταξης των μεταναστών μαθητών
  • Ενίσχυση των σχέσεων με το δίκτυο ιδρυμάτων και φορέων που ασχολούνται με την υποδοχή και την υποστήριξη των μεταναστών (εκπ/κοι, διαμεσολαβητές, οικογένειες, υιοθεσιακές οικογένειες κλπ μέσω συναντήσεων και ομάδων εστίασης)

Παραδοτέα:

Η επίτευξη των ανωτέρω θα επιχειρηθούν αφενός με την ανταλλαγή καλών διδακτικών πρακτικών και αφετέρου με τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας ανοικτής και δωρεάν πρόσβασης με επιμορφωτικό υλικό που θα απευθύνεται σε όσες και όσους διδάσκουν σε τάξεις όπου φοιτούν πρόσφυγες και/ή μετανάστες και θα αφορά στις παρακάτω 8 Θεματικές Ενότητες:

  • Νομοθετικό πλαίσιο
  • Πρώτη υποδοχή
  • Σχέσεις και επικοινωνία
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες στη γλώσσα υποδοχής
  • Ενεργός πολιτειότητα
  • Μαθηματικά
  • Πληροφορικός γραμματισμός
  • Ανάπτυξη καλλιτεχνικής και αισθητικής έκφρασης

Μέσω αυτού του υλικού θα δοθούν στους εκπαιδευτικούς σύγχρονα και αποτελεσματικά εργαλεία, ικανά για την προώθηση της διδασκαλίας και της πνευματικής ανάπτυξης παιδιών μεταναστών σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να περιοριστεί η σχολική διαρροή αυτής της μαθητικής ομάδας.

Συμμετέχοντες:

  • 80 καθηγητές που θα επιμορφωθούν μέσω πλατφόρμας(20 από κάθε χώρα)
  • 300 μετανάστες μαθητές, καθοδηγούμενοι στη μάθηση από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς και που θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τα δίκτυα υποδοχής/κοινωνικής δικτύωσης(75 από κάθε χώρα)

Επωφελούμενοι:

  • οι 80 ανωτέρω καθηγητές
  • Οι 300 ανωτέρω μετανάστες μαθητές,
  • 60 άτομα (διαχειριστές και προσωπικό σχολείου) που θα συμμετέχουν στη μάθηση από ομότιμους
  • 60 επαγγελματίες (εκπαιδευτικοί, διαμεσολαβητές, κοινωνικοί λειτουργοί και δομές) που θα συμμετέχουν σε ομάδες εργασίας
  • 150 υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και εκπρόσωποι εκπαιδευτικών/κοινωνικών φορέων που θα συμμετέχουν σε εκδηλώσεις και σεμινάρια
  • 20 ερευνητές που θα αυξήσουν τις δεξιότητές τους, συμμετέχοντας στις Διεθνικές Δραστηριότητες Κατάρτισης/Διδασκαλίας και Μάθησης
  • 300 μέλη τοπικών κοινοτήτων (συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών νέων μεταναστών, που θα διασυνδεθούν με νέους μετανάστες σε συνθήκες μεγαλύτερης ένταξης

Διακρατικές συναντήσεις: Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Ελλάδα, Ιταλία

Διεθνικές Δραστηριότητες Κατάρτισης/Διδασκαλίας και Μάθησης: Ελλάδα, Ιταλία, Δανία

Εκδηλώσεις διάδοσης πνευμ. προϊόντων: Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία (Φλωρεντία)