• minedu logo transp new

    Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής έχει την έδρα της στην Αθήνα, Αναστασίου Τσόχα 15-17 και είναι αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Έχει υπό την εποπτεία της 3.564 σχολικές μονάδες και ειδικότερα 2.548 σχολεία πρωτοβάθμιας και 1.016 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    Από την 1η Απρίλιου του 2019, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής είναι ο Δρ. Κόσυβας Γεώργιος, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ03 (ΑΔΑ: ΩΩΤΗ4653ΠΣ-ΒΔ3).

Π

Δ

Ε

 

Α

τ

τ

ι

κ

ή

ς

Phonebook-icon32x32  maps-icon32x32  rss-icon48x48

Γραμμή Βοηθείας

help line

safe line

SaferInternet4Kidslogo

sos-line

S

@

f

e

r

 

I

n

t

e

r

n

e

t

Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2017 16:13

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στα τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ του Ψ.Ν.Α. και τον/την εκπαιδευτικό που θα οριστεί Υπεύθυνος/νη των Τμημάτων αυτών

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στα τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ του Ψ.Ν.Α. και τον/την εκπαιδευτικό που θα οριστεί Υπεύθυνος/νη των Τμημάτων αυτών.

[09/02/2018] Ανακοίνωση αξιολογικών πινάκων μοριοδότησης υποψηφίων εκπαιδευτικών για την στελέχωση του ΨΝΑ μετά τις Συνεντεύξεις

Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους ανωτέρω αξιολογικούς πίνακες έχουν δικαίωμα άσκησης ένστασης, η προθεσμία της οποίας ορίζεται από την Παρασκευή 09-02-2018 έως και την Τρίτη 13-02-2018 ώρα 15.00.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται αποκλειστικά, είτε αυτοπροσώπως: στα γραφεία της ΠΔΕ Αττικής Αν. Τσόχα 15-17, Αμπελόκηποι, είτε με Fax: 2106450298, είτε με e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


[23/01/2018] Ανακοίνωση πινάκων μοριοδότησης υποψηφίων εκπαιδευτικών για την στελέχωση του ΨΝΑ μετά τις Ενστάσεις

Πρόγραμμα Συνεντεύξεων


 [16/01/2018] Ανακοίνωση πινάκων μοριοδότησης υποψηφίων εκπαιδευτικών για την στελέχωση του ΨΝΑ

(πριν τις ενστάσεις και πριν τις συνεντεύξεις)

Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους ανωτέρω πίνακες έχουν δικαίωμα άσκησης ένστασης, η προθεσμία της οποίας ορίζεται από την ημέρα Τρίτη 16-01-2018 έως και την ημέρα Παρασκευή 19-01-2018 ώρα 15.00 μμ.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται αποκλειστικά, είτε αυτοπροσώπως: στα γραφεία της ΠΔΕ Αττικής Αν. Τσόχα 15-17, Αμπελόκηποι, είτε με Fax: 2106450298, είτε με e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


 

[19/12/2017]

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1.- Τις διατάξεις:

α) των άρθρων 5, 6, 8 και 14 του Ν.1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 167Α΄/1985), όπως σήμερα ισχύει,

β) του άρθρου 1 του Ν. 2525/1997 «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 65Α΄/1985), όπως σήμερα ισχύει,

γ) του Ν. 2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 45Α΄/1999), όπως σήμερα ισχύει,

δ) του άρθρου 14 παρ. 29 του Ν.2817/2000 «Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 78Α΄/2000), όπως σήμερα ισχύει,

ε) του Ν. 2986/2002 «Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών,

επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 24Α΄/2002), όπως σήμερα ισχύει,

στ) του άρθρου 18 του Ν. 3475/2006 «Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 146 Α΄/2006), όπως σήμερα ισχύει,

ζ) του Ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και άλλες διατάξεις», (ΦΕΚ 71Α΄/2010), όπως σήμερα ισχύει,

η) των άρθρων 51 και 100 του Ν. 4139/2013 «Νόμος περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 74Α΄/2013), όπως σήμερα ισχύoυν,

θ) της περ. ιβ του άρθρου 20 του Ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιοοικονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 143Α΄/2014), όπως σήμερα ισχύει,

ι) του Ν. 4354/2015 «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας των δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» (ΦΕΚ 176Α΄/2015), όπως σήμερα ισχύει,

κ) του άρθρου 26 του Ν. 4368/2016 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 21Α΄/2016), όπως έχει τροποποιηθεί με τον ν. 4485/2017 (ΦΕΚ-114 Α’/2017),

2.- Τις διατάξεις της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002 «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων διδασκόντων» (ΦΕΚ 1340 Β΄/16-10-2002), όπως σήμερα ισχύουν,

3.- Τη με αριθμ. 166082/Δ2/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας ΄Ερευνας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Οικονομικών με θέμα «Έγκριση λειτουργίας Σχολικών Τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στη Μονάδα Απεξάρτησης του «18 ΑΝΩ» του Ψ.Ν.Α» (ΦΕΚ 3375 Β΄/2016), όπως έχει τροποποιηθεί με την με την με αριθμ.158339/Δ2/2017 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Υγείας με θέμα «Έγκριση λειτουργίας Σχολικών Τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στη Μονάδα Απεξάρτησης του «18 ΑΝΩ» του Ψ.Ν.Α.» (ΦΕΚ 3390 Β΄ 2017),

4.- Τη με αριθμ. 176667/ΓΔ4/2016 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Οργάνωση και λειτουργία Τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ» (ΦΕΚ 3412Β΄/2016), όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ’αριθμ.181896/ΓΔ4/2017 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία Τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ» (ΦΕΚ 3812 B΄/2017),

5.- Τη με αριθμ. 103540/Δ2/2016 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού   Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Εσπερινού Γυμνασίου» (Φ.Ε.Κ. 2070Β΄/2016),

6.- Τη με αριθμ. 82437/Δ2/2015 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου» (Φ.Ε.Κ. 941Β΄/2015), όπως αυτή έχει τροποποιηθεί, με την αριθ.177627/Δ2/2017 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος της Δ’ τάξης τους Εσπερινού Γενικού Λυκείου» για τη Δ’ τάξη του Εσπερινού Γενικού Λυκείου (Φ.Ε.Κ 3768 Β΄/2017) και με τη με αριθ.147899/Δ2/2017 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα και Προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων της Α΄τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου» για τη Α’ τάξη του Εσπερινού Γενικού Λυκείου (Φ.Ε.Κ.3202 Β΄/2017),

7.- Τη με αριθμ. 94588/Δ2/2016 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (ΦΕΚ 1670Β΄/2016) και τη με αριθμ. 136680/Δ2/2016 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθ. 94588/Δ2/09.06.2016 υπουργικής απόφασης με θέμα «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β΄ 1670)» (ΦΕΚ 2758Β΄/2016), όπως αμφότερες έχουν τροποποιηθεί με τη με αριθμ.85235/Δ2/2017 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων(ΦΕΚ1861 Β΄/2017),

8.- Τη με αριθμ. 758/2016 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Συγκρότηση Επιτροπής για την εποπτεία λειτουργίας σχολικών τμημάτων Δ/θμιας Εκπ/σης για άτομα που βρίσκονται στο στάδιο της Κοινωνικής Επανένταξης της Μονάδας Απεξάρτησης του 18 AΝΩ»,

9.-Τη με αριθμ. 63486/Ε2/2017 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης (πλην Μουσικών) για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2017-2018»

10.-Το με αριθμ.77652/Δ2/2017 έγγραφό του Διευθυντή της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με το οποίο διαβιβάζεται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής το με αριθμ.13014/2017 έγγραφό με θέμα: «Λειτουργία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Μονάδα Απεξάρτησης 18 Άνω»,

11.- Τις με αριθμ. Φ.11.3/14008/2017 και Φ.11.3/14009/2017 «ανακοινοποίηση στο ορθό» Αποφάσεις της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής με θέμα: «Διετής απόσπαση για τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018-2019 μόνιμου εκπαιδευτικού που είχε επιλεγεί σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 26 του Ν.4368/16 για τη στελέχωση των τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στη Μονάδα Απεξάρτησης Τοξικομανών 18 ΑΝΩ, του Ψ.Ν.Α.»,

12.-Το με αριθμ. πρωτ. 37435/19-12-2017 έγγραφο της Διοικήτριας του Ψ.Ν.Α. με θέμα «Ώρες διδασκαλίας ανά ειδικότητα εκπαιδευτικών στα Σχολικά Τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Μονάδα Απεξάρτησης 18 Άνω, του ΨΝΑ», με το οποίο διαβιβάζεται ο προγραμματισμός ωρών διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2017-2018, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών στα Σχολικά Τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «18 Άνω» του Ψ.Ν.Α.

Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε

 

Τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04-01, ΠΕ04-02, ΠΕ04-04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ10 που έχουν σωρευτικώς α) τα τυπικά προσόντα κατά κλάδο εκπαίδευσης, και β) τα πρόσθετα προσόντα i) της συστηματικής επιμόρφωσης σε θέματα εκπαίδευσης πρώην εξαρτημένων ατόμων και στην προβληματική της εξάρτησης και στις αρχές της κοινωνικής επανένταξης πρώην εξαρτημένων ατόμων (δεν μοριοδοτούνται ημερίδες, διημερίδες, συνέδρια κ.λπ.) και ii) της διδακτικής εμπειρίας στα τμήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 18 ΑΝΩ ή στην εκπαίδευση πρώην εξαρτημένων ατόμων (στη διδακτική εμπειρία δεν προσμετράται χρόνος άδειας άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικής άδειας, ή απόσπασης σε θέση με διοικητικά καθήκοντα. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 4186/2013),

και ανήκουν στην κατηγορία I) μονίμων εκπαιδευτικών που επιθυμούν τριετή απόσπαση,

οι οποίοι ενδιαφέρονται να διδάξουν κατά τα σχολικά έτη 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 στα παρακάτω τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο χώρο της Μονάδας Απεξάρτησης 18 Άνω του Ψ.Ν.Α:

- Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γυμνασίου,

- Β΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Γενικής Παιδείας,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.

Ή σε μια από τις ακόλουθες κατηγορίες, II):

 

i) μονίμων εκπαιδευτικών ή αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και υπηρετούν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και μέχρι τη συμπλήρωση του ωραρίου αυτού,

ii) μονίμων εκπαιδευτικών που επιθυμούν να παρέχουν υπερωριακή απασχόληση και

iii) αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών από τους οικείους πίνακες,

οι οποίοι ενδιαφέρονται να διδάξουν το σχολικό έτος 2017-2018 στα παρακάτω τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο χώρο της Μονάδας Απεξάρτησης 18 Άνω του Ψ.Ν.Α:

- Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γυμνασίου,

- Β΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Γενικής Παιδείας,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών,

- Δ΄ Τάξη Εσπερινού Λυκείου Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών,

IIΙ) ή να επιλεγούν για τη θέση του Υπεύθυνου των τμημάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Μονάδας Απεξάρτησης 18 Άνω του Ψ.Ν.Α, για τρία σχολικά έτη (2017-2018, 2018-2019, 2019-2020), αν είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν τριετή απόσπαση ή για ένα σχολικό έτος (2017-2018) αν ανήκουν σε μια από τις υπό ΙΙ i, ii,iiiκατηγορίες, εφόσον έχουν επιπλέον οκταετή (8) διδακτική εμπειρία στην τυπική εκπαίδευση,

να υποβάλουν αυτοπροσωπώς ή με συστημένη επιστολή στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής στην οδό Τσόχα 15-17 στην Αθήνα, από σήμερα μέχρι και 29-12-2017 (αποκλειστική προθεσμία), συμπληρωμένες και υπογεγραμμένες κατά περίπτωση, τη μία ή και τις δύο προεκτυπωμένες αιτήσεις που επισυνάπτονται στην παρούσα ως παράρτημα Ια και Ιβ, οι οποίες πρέπει να συνοδεύονται από τους τίτλους σπουδών των υποψηφίων, συμπεριλαμβανομένου του πτυχίου τους που αποτελεί προσόν διορισμού και από όλα τα απαραίτητα για την απόδειξη των λοιπών τους προσόντων δικαιολογητικά.

Τα κριτήρια επιλογής, τόσο για τους εκπαιδευτικούς που καλούνται να διδάξουν όσο και για τον υπεύθυνο του Τμήματος, είναι τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 6 της με αριθμ. 176667/ΓΔ4/2016 Υ.Α. του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ’ αριθμ.181896/ΓΔ4/2017 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 3812 Β/2017), τα οποία αποτυπώνονται στα παραρτήματα ΙΙ (για τον υπεύθυνο τμήματος) και ΙΙΙ (για τους εκπαιδευτικούς) της παρούσας.

       Τα Τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ του Ψ.Ν.Α.μπορεί να στελεχώνονται κατά την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας: α) από μόνιμους εκπαιδευτικούς με τριετή απόσπαση, β) από μονίμους εκπαιδευτικούς ή αναπληρωτές εκπαιδευτικούς πλήρους ωραρίου που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και μέχρι τη συμπλήρωση του ωραρίου αυτού, γ) από μόνιμους εκπαιδευτικούς που παρέχουν υπερωριακή απασχόληση και δ) από αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς.

       Η πενταμελής επιτροπή της παραγράφου 4 του άρθρου 26 του Ν. 4368/2016, θα διενεργήσει τη συνέντευξη των υποψηφίων εκπαιδευτικών, θα επιλέξει το εκπαιδευτικό προσωπικό και τον Υπεύθυνο Τμήματος, θα συντάξει το σχετικό πρακτικό στο οποίο περιλαμβάνεται αξιολογικός πίνακας των υποψηφίων και αιτιολογημένη για την επιλογή κρίση. Εν συνεχεία, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής θα κυρώσει το σχετικό αξιολογικό πίνακα των υποψηφίων.

Να επισημανθεί ότι α) Η τριετής απόσπαση διενεργείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόσπαση μπορεί να παύει οποτεδήποτε πριν από τη λήξη των τριών (3) ετών για λόγους αναγόμενους στην υπηρεσία ή με αίτηση του εκπαιδευτικού, β) Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής διατίθενται οι μόνιμοι και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου που επιλέγονται για να διδάξουν προς συμπλήρωση ωραρίου. γ) Η ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς που επιλέγονται για να διδάξουν στα τμήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριμένων Οργανισμών Θεραπείας του ν. 4139/2013 (Α΄ 74) γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Σημειώνεται ότι όλοι οι τίτλοι σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π./ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.), ή το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Ισοτιμιών (Σ.Α.Ε.Ι.). Τυχόν ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα, πρέπει να έχουν επίσημα μεταφραστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο αρμόδιο κατά νόμο όργανο.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, δεν γίνονται δεκτά: α) συμπληρωματικά δικαιολογητικά και β) οποιαδήποτε μεταβολή στην αίτηση.

Εφιστάται η προσοχή στους υποψηφίους ως προς το γεγονός ότι οι ανακοινώσεις που αφορούν κάθε στάδιο της παρούσας διαδικασίας (π.χ. γνωστοποίηση πινάκων, χρονοδιάγραμμα συνεντεύξεων κ.λπ) θα γίνεται αποκλειστικώς μέσω της ιστοσελίδας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. Συνεπώς οι υποψήφιοι θα πρέπει να παρακολουθούν την ιστοσελίδα http://attik.pde.sch.gr.

Η παρούσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

                                                                           

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

 

 

                                                                                                          ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΟΝΤΟΣ

 

 

 

Αποδέκτες προς κοινοποίηση:

1.- ΥΠ.Π.Ε.Θ., Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

2.- Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

3.- Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

4.- Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, Μονάδα Απεξάρτησης Τοξικομανών 18 ΑΝΩ, ΣΧΟΛΕΙΟ 18 ΑΝΩ

 

 

Συνημμένα:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ια:   Έντυπο αίτησης υποψηφίου υπεύθυνου Τμήματος.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ιβ:   Έντυπο αίτησης υποψηφίου για διδασκαλία.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ:   Κριτήρια επιλογής υπευθύνου τμήματος.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ:   Κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

.


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ια

ΑΙΤΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ 18 ΑΝΩ του Ψ.Ν.Α.

(η αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του Ν.1599/86)

Προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

ΟΝΟΜΑ ………………………………………………                               ΕΠΩΝΥΜΟ ……………………………………………….

ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ …………………………………                             ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ ………………………………….

ΑΔΤ …………………………………………………….                               Α.Μ.……………………… (για μόνιμους εκπαιδευτικούς)

Α.Φ.Μ. ………………………………………………..                                            ΔΟΥ …………………………………………………………

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ …………………………                            ΠΟΛΗ……………………………..Τ.Κ. ……………………

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ……………………………………………….                       (ΚΙΝΗΤΟ) …………………………………………………..

email …………………………………………………………..

ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ: ……………………………………………………………………………………………………………….

ΚΛΑΔΟΣ: …………………………………………...                                ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ………………………………………………

ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΟΡΙΣΤΩ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ

ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ 18 ΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ:

Α.ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΡΙΕΤΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ

Β. 1) ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

2) ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Γ. ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

Δ. ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ / ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

  • ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΩ ΟΚΤΑΕΤΗ (8) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΥΠΙΚΗ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

  1. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  2. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  3. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  4. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  5. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  6. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  7. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  8. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  9. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  10. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  11. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
  12. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

ΑΘΗΝΑ, ……/……/…….

       (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ)


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ιβ

ΑΙΤΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ 18 ΑΝΩ του Ψ.Ν.Α.

(η αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του Ν.1599/86)

Προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

ΟΝΟΜΑ ………………………………………………                               ΕΠΩΝΥΜΟ ……………………………………………….

ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ …………………………………                             ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ ………………………………….

ΑΔΤ …………………………………………………….                               Α.Μ.……………………… (για μόνιμους εκπαιδευτικούς)

Α.Φ.Μ. ………………………………………………..                                            ΔΟΥ …………………………………………………………

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ …………………………                            ΠΟΛΗ……………………………..Τ.Κ. ……………………

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ……………………………………………….                       (ΚΙΝΗΤΟ) …………………………………………………..

email …………………………………………………………..

ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ: ……………………………………………………………………………………………………………….

ΚΛΑΔΟΣ: …………………………………………...                                ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ………………………………………………

ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ 18 ΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ:

Α. ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΡΙΕΤΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ

Β. 1) ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΩΡΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ

2) ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ   ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΩΡΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ

Γ. ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

Δ. ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ / ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

  1. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  2. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  3. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  4. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  5. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  6. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  7. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  8. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  9. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  10. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
  11. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  12. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ΑΘΗΝΑ, ……/……/…….

       (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ)


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ

Κριτήρια επιλογής για τον Υπεύθυνο τμήματος ορίζονται και βαθμολογούνται ως εξής

1.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 32    
1.1.ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ   20  
1.1.α. Διδακτορικό     9
1.1 .β. Μεταπτυχιακό     6
1.1.γ. Δεύτερο Πτυχίο (δεν λαμβάνονται υπόψη πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ μονοετούς φοίτησης και δεύτεροι μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι)     5

• Μεταπτυχιακές σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση, στις Σπουδές στην Εκπαίδευση, στη Διά Βίου Εκπαίδευση, και στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, λαμβάνουν το μέγιστο αριθμό μορίων.

• Σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) σε άλλες ειδικεύσεις-κατευθύνσεις μοριοδοτούνται αντίστοιχα με 2 μόρια λιγότερο.

• Αν ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα, εφόσον το μεταπτυχιακό ανήκει στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο.

• Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως.

1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (Δεν μοριοδοτούνται Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λπ.)   12  
1.2.α. Σε θέματα Σχολείου 18 ΑΝΩ (0,5 μόρια ανά 15 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4
1.2.β. Στην προβληματική της εξάρτησης και στις αρχές της κοινωνικής επανένταξης πρώην εξαρτημένων ατόμων (επιμόρφωση εκτός θεμάτων Σχολείου 18 ΑΝΩ) (0,5 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4
1.2.γ. Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (0,5 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4
2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (Στη διδακτική εμπειρία δεν προσμετράται χρόνος άδειας άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικής άδειας, ή απόσπασης σε θέση με διοικητικά καθήκοντα. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν. 4186/2013) 15    
2.1. Στο Σχολείο 18 ΑΝΩ (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 7)     7
2.2. Στην εκπαίδευση πρώην εξαρτημένων ατόμων (εκτός Σχολείου 18 ΑΝΩ) (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4

2.3. Στην τυπική εκπαίδευση

(1 μόριο ανά σχολικό έτος πέραν της 8ετίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)

    4
3. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ3.1. Στα τμήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 18 ΑΝΩ Ψ.Ν.Α. ως εκπαιδευτικά υπεύθυνος (2 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 8) ή σε εκπαιδευτικές δομές για την εκπαίδευση πρώην εξαρτημένων ατόμων σε θέση ευθύνης (2 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 8) 14    
3.1. Στα τμήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 18 ΑΝΩ Ψ.Ν.Α. ως εκπαιδευτικά υπεύθυνος (2 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 8) ή σε εκπαιδευτικές δομές για την εκπαίδευση πρώην εξαρτημένων ατόμων σε θέση ευθύνης (2 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 8)     8

3.2. Στην τυπική εκπαίδευση ως Διευθυντής

(1,5 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 6)

    6
Η παράλληλη άσκηση καθηκόντων δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Οποιαδήποτε διοικητική εμπειρία και προϋπηρεσία δεν μοριοδοτείται και ως διδακτική εμπειρία για την ίδια χρονική περίοδο.
4. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ 6    
4.1.1η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ   2  
Καλή γνώση (επίπεδο Β2)     1
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1)     1,5
Άριστη γνώση (επίπεδο C2)     2
4.2.2η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ   1  
Καλή γνώση (επίπεδο Β2)     0,5
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1)     0,75
Άριστη γνώση (επίπεδο C2)     1
Μοριοδοτείται το ανώτερο πιστοποιημένο επίπεδο. Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ξένων γλωσσών δεν μοριοδοτούνται για τη γλώσσα που διδάσκουν (άρθρο 13 παρ. ι, του Ν. 3848/2010)
4.3. ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ (ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ)   3  
Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. πιστοποίηση 1 του ΥΠ.Π.Ε.Θ. ή πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ     3
Εκπαιδευτικοί ΠΕ 19-20 δεν μοριοδοτούνται στην κατηγορία αυτή (άρθρο 19, παρ. στ του Ν. 4327/2015)
5. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 20    

Για τη συνέντευξη τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 13, παρ. 4 του Ν. 3848/2010 και τις σχετικές εγκυκλίους. Η συνέντευξη μαγνητοφωνείται για τη διασφάλιση της διαφάνειας.

1. Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η προσωπικότητα, η επαγγελματική ανάπτυξη και η ικανότητα του υποψηφίου όπως η αντιληπτική ικανότητα, η ικανότητα επικοινωνίας, η ικανότητα συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων, ιδίως διδακτικών, οργανωτικών και λειτουργικών, η ικανότητα να δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.

2. Η διαδικασία περιλαμβάνει Α) την προετοιμασία του υποψηφίου πάνω σε μία μελέτη περίπτωσης Β) την παρουσίαση του βιογραφικού του από κάποιο μέλος της επιτροπής Γ) την παρουσίαση του θέματος που επεξεργάστηκε

3. Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης η επιτροπή συνεκτιμά και τα παρακάτω σημεία:

τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών σχετική με την εκπαίδευση.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ

Τα κριτήρια επιλογής για τους εκπαιδευτικούς ορίζονται και μοριοδοτούνται ως εξής:

1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 24    
1.1.ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ   16  
1.1.α. Διδακτορικό     8
1.1 .β. Μεταπτυχιακό     5
1.1 .γ. Δεύτερο Πτυχίο (δεν λαμβάνονται υπόψη πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ μονοετούς φοίτησης και δεύτεροι μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι)     3

• Μεταπτυχιακές σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στην Ψυχολογία,

την Κοινωνιολογία και τις Επιστήμες της Αγωγής λαμβάνουν το μέγιστο αριθμό μορίων.

• Μεταπτυχιακές σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) σε άλλες ειδικεύσεις-κατευθύνσεις μοριοδοτούνται αντίστοιχα με 2 μόρια λιγότερο.

• Αν ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα, εφόσον ανήκει το μεταπτυχιακό στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο.

• Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως.

1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (Δεν μοριοδοτούνται Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λπ.)   8  
1.2.α. Σε θέματα Σχολείου 18 ΑΝΩ (0,5 μόρια ανά 15 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)     5
1.2.β. Στην προβληματική της εξάρτησης και στις αρχές της κοινωνικής επανένταξης πρώην εξαρτημένων ατόμων (επιμόρφωση εκτός θεμάτων Σχολείου 18 ΑΝΩ) (0,5 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 3) 3    
2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (Στη διδακτική εμπειρία δεν προσμετράται χρόνος άδειας άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικής άδειας, ή απόσπασης σε θέση με διοικητικά καθήκοντα. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν. 4186/2013) 15    
2.1. Στο Σχολείο 18 ΑΝΩ (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 7)     7
2.2. Στην εκπαίδευση πρώην εξαρτημένων ατόμων (εκτός Σχολείου 18 ΑΝΩ) (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4
2.3. Στην τυπική εκπαίδευση (1 μόριο ανά σχολικό έτος πέραν της 8ετίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 4)     4
3. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ 6    
3.1.1η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ   2  
Καλή γνώση (επίπεδο Β2)     1
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1 )     1,5
Άριστη γνώση (επίπεδο C2)     2
3.2. 2η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ   1  
Καλή γνώση (επίπεδο Β2)     0,5
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1 )     0,75
Άριστη γνώση (επίπεδο C2)     1
Μοριοδοτείται το ανώτερο πιστοποιημένο επίπεδο. Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ξένων γλωσσών δεν μοριοδοτούνται για τη γλώσσα που διδάσκουν (άρθρο 13 παρ. ι, του Ν. 3848/2010)
3.3. ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ (ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ)   3  
Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. πιστοποίηση 1 του ΥΠ.Π.Ε.Θ. ή πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ     3
Εκπαιδευτικοί ΠΕ 19-20 δεν μοριοδοτούνται στην κατηγορία αυτή (άρθρο 19, παρ. στ του Ν. 4327/2015)
4. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 20    
Για τη συνέντευξη τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 13, παρ. 4 του Ν. 3848/2010 και τις σχετικές εγκυκλίους. Η συνέντευξη μαγνητοφωνείται για τη διασφάλιση της διαφάνειας. Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η προσωπικότητα, η επαγγελματική ανάπτυξη και η ικανότητα του υποψηφίου όπως η αντιληπτική ικανότητα, η ικανότητα επικοινωνίας, η ικανότητα συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων, ιδίως διδακτικών, οργανωτικών και λειτουργικών, η ικανότητα να δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να εμπνέει τους θεραπευόμενους μαθητές στην απόκτηση της γνώσης, η ικανότητα να ανταποκρίνεται στις ειδικές συνθήκες του θεραπευτικού πλαισίου.