ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ Σ.Ε.Ε. Λάμπρου Πόλκα, ΠΕ 02

Σχολικό έτος 2018-2019

Θέμα εισήγησης: «Αξιοποίηση της ψηφιακής συνεργατικής πλατφόρμας Wiki (pbworks) στα φιλολογικά μαθήματα».

Τετάρτη, 20/03/2019, ώρες 12.00 έως 14.00, στο 11ο Γυμνάσιο Αχαρνών.


Θέμα εισήγησης: «Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στο Γυμνάσιο (σε συνεργασία με τη Σ.Ε.Ε. ΠΕ 02 του 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ευστ. Αργυρού).

Πέμπτη, 7/3/2019, ώρες 12.00 έως 14.00, στο 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών.

Τετάρτη, 27/03/2019, ώρες 12.00 έως 14.00, στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα.

Μελέτες / άρθρα για τη διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου που χρησιμοποιήθηκαν στην εισήγηση:

Γεωργιάδου, Α. Παπά, Τ. Διδάσκοντας ένα Ολόκληρο Λογοτεχνικό Έργο στην Τάξη: Προοπτικές, Δυνατότητες και Προσδοκίες. Πρακτικά του 36ου Ετήσιου Συνεδρίου της ΠΕΦ: «Η Θέση της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Μυτιλήνη, 12-14 Νοεμβρίου 2009.

Καρτσάκης, Α. Η διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου: όροι και όρια. Ημερίδα Διδακτικής Φιλολογικών Μαθημάτων: «Το ολόκληρο λογοτεχνικό έργο στη σχολική πράξη». Ηράκλειο Κρήτης, 24-10-2011.

Γερακίνη, Α. 2016. Η διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στο Γυμνάσιο. Πρακτικά Συνεδρίου: Προγράμματα Σπουδών – Σχολικά εγχειρίδια Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον. Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ-Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος-PIERCE – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Αθήνα, σ. 315-321.

Αλεξανδροπούλου, Α., – Ψυχογυιοπούλου, Π. 2018. Σενάριο Διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου. Περ. ΕΡΚΥΝΑ, Τχ. 14, σ.19-31.

Βλαχοδήμος, Δ. 2018. Η τιμή και το χρήμα, Ο τελευταίος Βαρλάμης και άλλα βιβλία: Προς μια ανάγνωση ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στο Λύκειο. Στο Αποστολίδου, Β., κ.ά. (επιμ.). 2018. Λογοτεχνική Ανάγνωση στο Σχολείο & στην Κοινωνία, σ. 847-856.

Παρουσίαση εισήγησης Λ. Πόλκα

Παρουσίαση εισήγησης Ευστ. Αργυρού.


Εισήγηση σε επιμόρφωση διευθυντών Γυμνασίων παιδαγωγικής ευθύνης στην Περιγραφική Αξιολόγηση

Τετάρτη, 03/04/2019, ώρες 9.00 έως 14.00, στο 1ο Γυμνάσιο Γλυκών Νερών.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Οδηγοί
1. Θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία

2. Κριτήρια Περιγραφικής Αξιολόγησης

3. Σενάρια Ανάπτυξης Διαδικασιών Αξιολόγησης


Διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου σε σχολικό εργαστήριο υπολογιστών με θέμα «Χιούμορ και κριτικός γραμματισμός». Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Kent Αγγλίας, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το ΕΚΠΑ. Προσκεκλημένες εισηγήτριες των σεμιναρίων: Βίλλυ Τσάκωνα (καθηγήτρια γλωσσολογίας του ΕΚΠΑ), Ελένη Καπογιάννη (Πανεπιστήμιο Kent), Βάσια Τσάμη (διδ. γλωσσολογίας του Πανεπ. Πατρών).

Χρόνος και τόπος διεξαγωγής των σεμιναρίων:

Δευτέρα, 08/04/2019. Γυμνάσιο Κρυονερίου.

Παρασκευή, 18/1/2019. 2ο ΓΕΛ Γέρακα.


Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς φιλολόγους που διδάσκουν σε Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων.

Χρόνος και τόπος διεξαγωγής του σεμιναρίου:

Τετάρτη, 13/02/2019. 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών [Εισηγητής: Γ. Σιμόπουλος, διδάσκων στο ΕΚΠΑ].

Δευτέρα, 21/1/2019. 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα [Εισηγήτριες: Νάντια Τσενέ (διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα) και Λουκία Στέφου (δ.φ., εκπαιδευτικός φιλόλογος του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα)].


Παρέμβαση του Βοηθού Συνηγόρου του Παιδιού:

Βιωματικό εργαστήριο με μαθητές και μαθήτριες της Γ Γυμνασίου του Βοηθού Συνηγόρου του Παιδιού σε θέματα ενδοσχολικής βίας και δικαιωμάτων του Παιδιού.

Τρίτη, 19/02/2019, ώρες 12.00 έως 14.00, στο Γυμνάσιο Μαραθώνα.