ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΒΑΘΜΙΔΑ(Α/ΘΜΙΑ-Β/ΘΜΙΑ) | Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΕΙΔΟΣ ΔΡΑΣΗΣ (ΚΑ1-ΚΑ2) | ΕΤΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ | ΕΤΟΣ ΛΗΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ | EΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (ΚΑ1) ΕΤΑΙΡΟΙ (ΚΑ2) - ΧΩΡΕΣ |
12ο Δ.Σ. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | "Reading the city, Tuscany" | ΙΤΑΛΙΑ |
3ο Δ.Σ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | "STEPS through Erasmus+" | ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΕΣΘΟΝΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
2ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΕΛΕΠΑΠ | Α/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | "Δημιουργικές μέθοδοι διδασκαλίας για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και του κινήτρου για συνεργατική μάθηση" | ΑΓΓΛΙΑ |
5ο Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (ΧΕΛΜΕΙΟ) | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | FESTIVALS: FivE senSes To liVe unforgettAbLe adventureS | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
11ο Δ.Σ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | LEARNING FOREIGN LANGUAGE THROUGH ICT | ΕΛΛΑΔΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
12ο Δ.Σ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΕΙΟ) | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2016 | 2018 | Creative Learning (C.LEAR.) | ΣΟΥΗΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ |
13ο Δ.Σ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ | ΦΙΛΑΝΔΙΑ, ΤΣΕΧΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ,ΠΟΛΩΝΙΑ,ΕΛΛΑΔΑ,ΤΟΥΡΚΙΑ |
13ο Δ.Σ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ | ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ |
1ο Δ.Σ. ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Stay 3E- stay Eco-friendly, Entrepreneurial , European. Providing practical solutions for effective teaching and enjoyable learning at primary level | α. Πολωνία – Pulawy β. Γαλλία – Brignoles γ. Ιταλία – Carmagnola δ. Ισπανία – Madrid & Aranjuez ε. Ελλάδα - Μελίσσια στ. Ρουμανία – Lasi |
ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΚΩΦΩΝ & ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΛΙΚΟΥ | 1/3/2017 | 1/1/2019 | Teaching European Signed Languages as a First Language "SIGN FIRST" | ΕΛΛΑΔΑ ( ΙΕΠ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΠΕΥΚΗΣ , ΕΙΔ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΑΡΓΥΡΟΠΟΛΗΣ HABILIS ) ΕΛΒΕΤΙΑ (Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik Zürich) ΚΥΠΡΟΣ(European University Cyprus) ΟΛΑΝΔΙΑ (Stichting Nederlands Gebarencentrum |
ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ | Α/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | "BUILDING BRIDGES" | ΚΥΠΡΟΣ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ |
2o Δ.Σ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ 1/8/2014 | 2012 | 2014 | SHOW ME YOUR SCOOL, I LL SHOW YOY MINE | ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
10ο Δ.Σ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ | 2012 | 2014 | EUROPEAN LEGENDS ON STAGE | ΣΚΩΤΙΑ |
4ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ | 2013 | 2015 | ART SNAPSHOTS OF THE PAST AND PRESENT | EΣΘΟΝΙΑ,ΠΟΛΩΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, IΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΤΣΕΧΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ | 2012 | 2014 | LIVING WITH THE ELEMENTS | TOYΡKIA, ΦΙΛΑΝΔΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
5ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ | 2013 | 2015 | GROWING FROM THE GARDEN | ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ |
3ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS-ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ | 2012 | 2014 | CITY TWINNERS | ΙΣΠΑΝΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2014 | 2016 | CATCH CHILDREN- ARCHITECTS TO CREATE HOMES | ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2014 | 2016 | PROGRAMME ESTHER EDUCATING EMOTIONS IN EUROPE | ΙΣΠΑΝΙΑ, OΥΓΓΑΡΙΑ, ΛΕΤΟΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
2ο Δ.Σ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2014 | 2016 | Α ΤΗΟUSAND REASONS TO COMMUNICATE | ΦΙΛΑΝΔΙΑ,ΑΓΓΛΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA1 | 2014 | 2015 | ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ | ΒΕΛΓΙΟ |
11ο Δ.Σ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2015 | 2017 | HEALTH ACTION PROMOTING THE PHYSICAL, EMOTIONAL, NUTRΙTIONAL AND SOCIAL | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ ΟΥΑΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
18ο Δ.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA1 | 2015 | 2016 | Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΑΛΙΑ |
1ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΙΛΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2015 | 2017 | GO TO SCHOOL- BE A FOOL | ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ,ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ |
18ο Δ.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2015 | 2017 | ΒΟΤΗ LISTEN TO OUR SOULS AND SHARPEN OUR MINDS | OYAΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ |
14ο Δ.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA1 | 2015 | 2016 | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | ΜΑΛΤΑ |
12ο Δ.Σ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2016 | 2018 | IN EINEM GESUNDEN KORPER LERNT EIN KLUGER GEIST- IN MEINEM KORPER FUHLE ICH MICH WOHL | ΓΕΡMANIA, ΦΙΛΑΝΔΙΑ |
3ο Δ.Σ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2016 | 2018 | IN OMNIBUS OMNIA EST | ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
5ο Δ.Σ XAΪΔΑΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS- KA2 | 2016 | 2018 | BECOMING A EUROPEAN CITY - ZEN | ΓΑΛΛΙΑ |
12οΝ/Γ ΓΛΥΦΑΔΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | We are equal,we have the same rights | ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ. ΙΤΑΛΙΑ |
4ο Δ.Σ.Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | Lets Save the World | ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
26ο Δ.Σ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Green skills for social agriculture | ΟΥΓΓΑΡΙΑ |
5ο Δ.Σ.Π.ΦΑΛΗΡΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | Building a small enterprise at school | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ. ΙΣΠΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ |
4o Δ.Σ ΓΛΥΦΑΔΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΣΛΟΒΑΚΙΑ |
7o Δ.Σ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ | ΛΕΤΟΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
7o Δ.Σ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Creativity innovation, active citinship and interculturel dialogue | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ |
7o Δ.Σ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Mon quartier, ta foret, ses rivieres, j'en prends soin | ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΣΛΟΒΑΚΙΑ |
ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠ. ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | MANAGING AND DEVELOPING SELF AND OTHERS | ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ |
3ο Δ.Σ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ101-000409 | 2014 | 2015 | ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ | ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΤΣΕΧΙΑ, ΜΑΛΤΑ |
5ο Δ.Σ.Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | Τhe seven wonders of our Region | ΤΟΥΡΚΙΑ, ΣΚΩΤΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
26ο Δ.Σ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | Magic Bricks for European Citizenship | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΔΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
5ο Δ.Σ.Π.ΦΑΛΗΡΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | Bulling: ways to improve behavior | ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ |
4o Δ.Σ ΓΛΥΦΑΔΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | Δ΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS | 2012 | 2014 | From Icarus to Interplanetary Travels | ΣΛΟΒΑΚΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
14ο Δ.Σ, ΑΧΑΡΝΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | magic word 'fair play' | Τουρκία, Σλοβενία, Ιταλία, Ισπανία και Ελλάδα |
1ο Δ.Σ. ΡΑΦΗΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | electronic Regenerated Freirean Literacy through Empowering Community Techniques (e-Reflect) | Ελλάδα, Αγγλία, Φινλανδία, Κύπρος |
3ο Δ.Σ. ΒΟΥΛΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Healthy Eating, Active Living | Ρουμανία, Τουρκία, Ισπανία, Πολωνία, Ιταλία, Ελλάδα |
2o Δ.Σ. ΛΑΥΡΙΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | Arts and Traditions | ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΕΣΘΟΝΙΑ,ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ,ΣΟΥΗΔΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ,ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο Ν/Γ ΒΟΥΛΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Το 1ο Νηπιαγωγείο Βούλας βγαίνει για μάθημα στη φύση | Ελλάδα και Ισλανδία |
4ο Δ.Σ. ΡΑΦΗΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | Peace through traditional games and toys | Τουρκία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ελλάδα |
4ο Δ.Σ. ΡΑΦΗΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Little Euroguides | Ουαλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Τουρκία, Ελλάδα |
4ο Δ.Σ. ΡΑΦΗΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Using ICT and Technology effectively in classroom | Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ελλάδα |
1ο Δ.Σ. ΠΑΙΑΝΙΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | THE EURO-SCHOOL REPORTERS | ΙΣΠΑΝΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ - ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ |
1ο Δ.Σ. ΜΕΓΑΡΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2016 | ERASMUS+ Promoting Quality and Equity: a dynamic approach to school improvement (PROMQE) | Συντονιστρια Κύπρος Εταίροι: Αγγλία, Ιρλανδία, Ελλάδα |
8ο Δ.Σ. ΜΕΓΑΡΩΝ | Α/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2016 | ERASMUS+ Promoting Quality and Equity: a dynamic approach to school improvement (PROMQE) | Συντονιστρια Κύπρος Εταίροι: Αγγλία, Ιρλανδία, Ελλάδα |
3ο Ν/Γ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | e-twinning | 2016 | 2017 | Οι θησαυροί του κήπου μας/The treasures of our garden | Πορτογαλία/ Πολωνία |
1ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ | Α/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | “Artemotion Xpress in Europe” | Ελλάδα(συντονίστρια χώρα), Γερμανία, Σλοβενία, Ισπανία, Ρουμανία, Πολωνία |
ΡΑΛΛΕΙΑ ΠΔΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | E-M@TI-ON | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ |
Δ.Σ. ΚΥΨΕΛΗΣ-ΑΙΓΙΝΑ | Α/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | DEVELOPMENT OF TEACHING & LEARNING TECHNIQUES FOR EUROPEAN PRIMARY SCHOOLS WITHIN A DESIGN & TECHNOLOGY CONTEXT | NETHERLANDS, IRELAND, SPAIN, ESTONIA, CZECH REPUPLIC, AEGINA-GREECE, TURKEY, MALTA |
2ο Δ.Σ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ | Α/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | HEALTHY MINDS OF EUROPE | ΠΟΛΩΝΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ |
Δ.Δ.Ε Α ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Cultural and peer-learning approaches for successful integration of disadvantaged youth and refugees at school level." (CULPEER for integration) | ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
Δ.Δ.Ε Α ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Addressing underachievement in STEAM education through real product design and making practtices (ΜΑΚΕ ΙΤ REAL) | ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΚΥΠΡΟΥ, ΤΟΥΡΚΙΑ,ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | Project management for cross-cultural exchange projects in Europe | Γερμανία, Ιταλία |
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | S.Y.C.A.S. 'Start Your Career At School: Young Entrepreneurs learning to create and innovate your own career | Γερμανία, Ιταλία, Φινλανδία,Πολωνία, Ιρλανδία |
17o ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | CREATIVE TEACHING AND LEARNING | ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΑΓΓΛΙΑ ΣΟΥΗΔΙΑ |
1o ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ-1 | 2015 | 2016 | Design and Development of Dynamic Web Pages | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1o ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ-1 | 2016 | 2017 | Search Engine Optimization-Adwords and Internet Advertizing | ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | 2014-1-ΒΕ01-ΚΑ201-000848_2 Jeunes eco enrtepreneurs d Europe | ΒΕΛΓΙΟ - ΓΑΛΛΙΑ - ΙΤΑΛΙΑ- ΙΣΠΑΝΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2014 | 2016 | The Culture Train | France, Germany, Poland, Turkey, Lithuania |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2016 | 2019 | Sharing Our Treasures for a Better Future | Italy, Spain, Romania, Poland, Cyprus, Portugal |
1ο ΕΚ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | 2015-1-EL01-KA102-013599 | 29/11/2015 | 13/12/2015 | Εναλλακτική διαχείριση αποβλήτων ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
1ο ΕΚ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | 2016-1-EL01-KA102-022608 | 18/11/2016 | 2/12/2016 | Κατάρτιση σε εφαρμογές πληροφορικής στις επιχειρήσεις (clouding computing | ΙΤΑΛΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ |
1ο ΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ102 | 2014 | 2014 | Συστήματα αποδοτικότερης διαχείρισης ενέργειας σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα | Λουξεμβούργο. |
1ο ΕΠΑΛ ΔΑΦΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Η νεανική επιχειρηματικότητα στον τουρισμό και η σύγχρονη προβολή της μέσω ισοτόπων | ΚΥΠΡΟΣ |
1ο ΕΠΑΛ ΔΑΦΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις σε έξυπνα κτίρια | ΚΥΠΡΟΣ |
1ο ΕΠΑΛ ΥΜΗΤΤΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Digital gap threatens social inclusion (Το Ψηφιακό Χάσμα Απειλεί την Κοινωνική Ένταξη) | ΙΤΑΛΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
2ο ΠΕΙΡ. ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | "Καινοτόμες Διδακτικές Πρακτικές" | |
2ο ΠΕΙΡ. ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | "We can do it together" | Ρουμανία, Πολωνία, Σλοβενία, Ιταλία, Πορτογαλία |
2ο ΠΕΙΡ. ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | "Πολυπολιτισμικότητα και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα" | |
2ο ΠΕΙΡ.ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | Ανάπτυξη δεξιοτήτων για τους εκπαιδευτικούς | |
2ο ΠΕΙΡ.ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Europe, our shared home. Regional identities in a common history | ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ (ΑΖΟΡΕΣ), ΠΟΛΩΝΙΑ , ΕΛΛΑΔΑ |
38 ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2016 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ | |
38ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | Respect4 | Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ρουμανία, Ουγγαρία και Ελλάδα |
3o ΓΕΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | APPLES - Applying Practices for Productive Learning of Entrepreneurial Skills | Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία, Λιθουανία, Πολωνία, Πορτογαλία |
3o ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2014 | 2014 | CLOUD COMPUTING (2014-1-EL01-KA102-000342) | ASSOCIACAO INTERCULTURAL AMIGOS DA MOBILIDADE - ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
3o ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2015 | 2016 | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΒ/ΚΝΧ (2015-1-EL01-KA102-013668) | 2 POEΣ: SCUOLA RADIO ELETTRA SRL - ΙΤΑΛΙΑ INTERCOLLEGE - ΚΥΠΡΟΣ |
3o ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2016 | 2017 | ΕΞΥΠΝΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (2016-1-EL01-KA102-023371) | 2 POEΣ: UVE CmbH - ΓΕΡΜΑΝΙΑ INTERCOLLEGE - ΚΥΠΡΟΣ |
3ο ΓΕΛ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ | Β΄ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | Μετεκπαίδευση Καθηγητών στην Ευρώπη | Πορτογαλία, Γαλλία, Τσεχία, Πολωνία |
3ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | ICT in Education (2015-1-EL01-KA101-013714) | ITC - ΤΣΕΧΙΑ |
4o ΓΕΛ ΖΩΓΡΑΦΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | READY, STEADY, WORK ! | ΚΡΟΑΤΙΑ (Συντονίστρια),ΠΟΛΩΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
4ο ΓΕΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Ready Steady Life… A Healthy Lifestyle Programme | Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Λετονία |
4ο Ε.Κ. ΑΘΗΝΩΝ | Δ/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Robotics Application and Embedded Systems in Education | European Projects Development Unip. Lda ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ( Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ) |
4ο Ε.Κ. ΑΘΗΝΩΝ | Δ/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Adroid mobile apps | European Projects Development Unip. Lda. ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ( Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗ ΛΕΤΟΝΙΑ) |
53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2018 | Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ |
53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | ΚΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ) | ΑΦΟΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
62ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | EDUCATION - THE KEY FOR YOUR FUTURE | ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ |
6ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Κοινωνική Επιχειρηματικότητα-Μεταφορά εννοιών, εμπειριών, δεξιοτήτων και εργαλείων κατάρτισης για το ξεκίνημα μιάς κοινωνικής επιχείρησης. | ΙΤΑΛΙΑ |
6ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Πληροφοριακά Συστήματα στο Διαδίκτυο με JAVA, Μοντέλα, Αρχιτεκτονική, Εφαρμογή, Προγραμματισμός. | ΙΤΑΛΙΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
8ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ-2 | 2015 | 2016 | Let's stop violence at school through art, sports and literature | Ελλάδα, Λιθουανία, Πορτογαλία, Τουρκία |
9ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | European Challenges in Sustainable Energy Production by Biotechnology | Γερμανία Σλοβακία Τσεχία Ουγγαρία Τουρκία Λιθουανία Αυστρία Ελλάδα Γαλλία |
9ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | 2014-1-EL01-KA102-000425 | 2014 | 2015 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ- 1.ENGLICE FOREDUCATORS AND ADMINISTRATIRE STAFF-2.EMPOWERMENT IN ICT SKILLS-3.ICT IN EDUCATION COURSE | ΓΑΛΛΙΑ-ΜΑΛΤΑ-ΤΣΕΧΙΑ |
9ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | 2015-1-EL01-KA102-013595 | 2015 | 2016 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ | ΙΣΠΑΝΙΑ |
9ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Α΄ΑΘΗΝΑΣ | 2016-1-EL01-KA102-022632 | 2016 | 2017 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ | ΚΥΠΡΟΣ-ΙΤΑΛΙΑ |
Δ.Δ.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | 2013 | 2015 | ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ:ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΥ |
ΕΛΛΑΔΑ,ΚΥΠΡΟΣ | |
2ο ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2016 | International H5- Personal Career's Portfolio | ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
2ο ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2018 | 2018 | Our Dreams come true about Education and Work in Europe | ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΚΡΟΑΤΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ΣΟΥΗΔΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | TOGETHER THROUGH TOURISM | Η.Β., ΒΕΛΓΙΟ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ |
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΒΑΡΒΑΚΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2015 | 2017 | Finding our Roots | ΙΣΠΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
1ο ΓΕΛ ΑΓ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Learning from the best | ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Getting Science Closer | ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΣΟΥΗΔΙΑ,ΕΛΛΑΔΑ |
5ο ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Dispute,discuss,develop | ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΛΕΤΟΝΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΕΛΛΑΔΑ |
9ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης | ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ3/Area: Education and Training | 2015 | 2018 | Assessment of Transversal Skills 2020 | ΑΥΣΤΡΙΑ, ΦΙΛΑΝΔΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΕΣΘΟΝΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ και ΕΛΛΑΔΑ |
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ "ΣΧΟΛΗ ΜΩΡΑΪΤΗ" |
Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS + 2014-1-Ν001-ΚΑ201-000399-4 |
2014 | 2017 | Our chances in Europe / Unsere Cancen in Europa |
ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΡΒΗΓΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ |
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | COMENIUS KA2 | 2013 | 2015 | A CHANCE- COME AND LET'S MEET AGAIN | ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ. |
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS+ KA2 | 2014 | 2016 | FACING FUTURE WITH HEALTH AND EMPOWERMENT | ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΤΣΕΧΙΑ |
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Β΄ΑΘΗΝΑΣ | ERASMUS+ ΚΑ2 | 2016 | 2018 | YOUNG ENTERPRISING EUROPEANS | ΠΟΛΩΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΣΛΟΒΑΚΙΑ |
5o ΓΕΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ | ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΕΛΛΑΔΑ |
1ο ΓΕΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | “Opening up education through the school projects and ICT”. | ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ (συντ.), ΕΛΛΑΣ, ΙΤΑΛΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ |
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | European goodwill cup | ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΡΟΑΤΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2016 | 2017 | "Work Based Learning at European Union" (2016-1-EL01-KA102-023141) |
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2015 | 2017 | Operation: Teachers Enhancing & Advancing their Competencies and Horizons for European Union | ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2018 | «Work Based Learning at European Union» |
ΙΣΠΑΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2015 | 2018 | Maritime English Language Training Standards | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | “Participative culture: the way to be a European active citizen | Ρουμανία Τουρκία Ιταλία Πορτογαλία Γαλλία Λιθουανία και Ισπανία |
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΑΙΓΑΛΕΩ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | 70 YEARS OF EUROPEAN HISTORY ( 1945-2015) | Τουρκία Ρουμανία Ιταλία Τσεχία Ισπανία Πορτογαλία Πολωνία |
2o ΕΚ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ(ΑΙΓΑΛΕΩ) | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2017 | «Operation: Teachers Enhancing & Advancing their Competencies and Horizons for European Union» |
ΙΣΠΑΝΙΑ |
ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Επιτόπια παρακολούθηση εργασίας του προσωπικού του ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες στο κέντρο ημέρας MALI DOM στο Ζάγκρεμπ Κροατίας | Κροατία |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ |
B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Working together for Roma Inclusive Education |
ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
3ο ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2016 | 2018 | Art and Space in the City | Γαλλία Γερμανία Ιταλία Φινλανδία |
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | Διαπολιτισμικότητα:μια πρόκληση του σήμερα μια ευκαιρία για το αύριο | Ιταλία -Γερμανία |
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2017 | « AU FIL DE NOS COURS D'EAU » | Γαλλία Ισπανία Ρουμανία Ολλανδία Λιθουανία Ουγγαρία |
15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | Βελτίωση δεξιοτήτων για την υποστήριξη καινοτόμων δράσεων στην εκπαιδευτική πράξη | Κροατία Σουηδία Τουρκία |
17o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2018 | Φέρνοντας τα πάνω κάτω στη σχολική μονάδα | Ιταλία, Αγγλία |
3 ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Creative path of learning | ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΛΕΤΟΝΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ |
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 Προσωπ | 2015 | 2016 | #Op:TEACH4EU | ΙΣΠΑΝΙΑ |
3ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 μαθητ. | 2016 | 2018 | #Workbal@EU | ΙΣΠΑΝΙΑ - ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
ΠΕΙΡ. Γ/ΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Science Through Experiment in Europe | ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ |
5o Ε.Κ. Γ΄ΑΘΗΝΑΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ) (5ο ΣΕΚ ΙΛΙΟΥ) | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Ο νέος θεσμός της μαθητείας-Μεταφορά καλών πρακτικών για τη συνεργασία της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη βιομηχανία, για την πρακτική άσκηση των μαθητών | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2014 | 2015 | Επιχειρώντας τη Διαμόρφωση μιας Σχολικής μονάδας που να Λειτουργεί Ολιστικά | |
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2015 | 2017 | «The city we live in – the city we want to live in in 2020» | ΑΥΣΤΡΙΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
1o ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2014 | 2016 | Preparing for life in the 21st century | Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Τουρκία ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
3ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | New Waves (the sea and water as a focus for innovation in teaching and learning) | Ην. Βασίλειο Ισπανία Ιταλία Τουρκία Λεττονία |
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | « Journeys of hope: Educational pathways to social inclusion and tolerance » και κωδικό αριθμό « 2016‐1‐AT01‐KA219‐016660_3 » |
ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΣΤΡΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ |
5o ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2015 | 2016 | ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ | ΧΩΡΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΣΕΧΙΑ( ΠΡΑΓΑ) ΓΕΡΜΑΝΙΑ( ΔΡΕΣΔΗ) |
5o ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | KA2 | 2016 | 2018 | SOCIAL INOVATOR STUDENTS | ΤΟΥΡΚΙΑ -ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
2o ΕΠΑ.Λ. ΙΛΙΟΥ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ) | B/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Ο νέος θεσμός της μαθητείας-Μεταφορά καλών πρακτικών για τη συνεργασία της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη βιομηχανία, για την πρακτική άσκηση των μαθητών | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ (ΕΤΑΙΡΟΣ) | Β/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Ο νέος θεσμός της μαθητείας-Μεταφορά καλών πρακτικών για τη συνεργασία της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη βιομηχανία, για την πρακτική άσκηση των μαθητών | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ (ΕΤΑΙΡΟΣ) | Β/ΘΜΙΑ | Γ΄ΑΘΗΝΑΣ | KA1 | 2016 | 2018 | Work Based Learning at European Union | ΙΣΠΑΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ | ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΒΕΛΓΙΟ ΙΤΑΛΙΑ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | HOROES CASTLES LEGENDS AND CLIL GAMIFICATION | ΙΣΠΑΝΙΑ ΜΑΛΤΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΤΑΛΙΑ |
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Cinemaths | Δανία Ισπανία Ελλάδα |
ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | Energy Psychology in the Classroom to Reduce Early School Leaving | Ισπανία |
ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Innovative Teaching Methods and Conflict Management Strategies for Promoting Inclusion of Students with Special Needs in European Context | Νορβηγία Λετονία Ιταλία Γαλλία |
2ο ΓΕΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Ομήρειο 2020 | Τσεχία Αγγλία Φινλανδία |
4ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | Refugges and Frontiers: Keep Europe United | Ολλανδία Δανία Ιταλία Τουρκία |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Liberté- Je t'aime | Ρουμανία Ιταλία Γερμανία |
3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2013 | 2014 | Συμπαραγωγή Ενέργειας και Αύξηση Ενεργειακής Απόδοσης σε Κτίρια | Κύπρος, |
3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Ανάπτυξη Δεξιοτήτων σε Συστήματα Αυτοματισμού | Ισπανία, Γερμανία |
3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Εκπαίδευση στη Νοσηλία κατ' οίκον (Ανακουφιστική Φροντίδα) Ακολουθώντας μια Ευρέως Διαδεδομένη Πρακτική | Κύπρος, Λονδίνο |
8ο Ε.Κ. ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | Εφαρμογές Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων σε Ενεργειακά Κτίρια | Γερμανία |
8ο Ε.Κ. ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Ανάπτυξη Εφαρμογών ALDROID | Κύπρος, Αγγλία |
8ο Ε.Κ. ΤΑΥΡΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | Εκπαίδευση σε Θέματα Κοινωνικού Αποκλεισμού και Περίθαλψης Μεταναστών | Αγγλία, Ιταλία |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΙΜΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Η Ανάδειξη της Τέχνης & του Πολιτισμού ως Καινοτόμα Εργαλεία στη Διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας & της Θεατρικής Αγωγής | Ηνωνένο Βασίλειο, Ιρλανδία |
ΓΕΛ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | REFUGEES | ΕΛΛΑΔΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΛΕΤΟΝΙΑ-ΙΣΛΑΝΔΙΑ |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΥΛΩΝΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA101-013429 - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΝΕΩΝ | ΕΛΛΑΔΑ - ΙΡΛΑΝΔΙΑ - ΝΟΡΒΗΓΙΑ - ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | «Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον: πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας σε όλες της τις μορφές με σκοπό τη μείωση του αριθμού των μαθητών που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο» | |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Theatre unites Europe | Αυστρία, Ιταλία, Τουρκία, Ρουμανία |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Nourishing today's skills for a successful tomorrow | Ιταλία, Ρουμανία, Τουρκία, ΠΓΔΜ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | ACCEPTING OURSELVES AND ACCEPTING THE OTHERS-ACCEPTO ΚΩΔΙΚΟΣ 2014-1-RO01-KA201-002618 | ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΕΤΑΙΡΟΙ: ΕΛΛΑΔΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΛΕΤΟΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ |
3ο ΓΕ.Λ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | Use your brain, violence is insane | Κύπρος, Ρουμανία |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ ΜΕ Λ.Τ. | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | Making Integration a Reflective Responsible Opportunity for a Rightful Society | ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΛΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ | 1.ΑRGO MOBILITY BERLIN (ΓΕΡΜΑΝΙΑ) 2. AEMIFESA (ΙΣΠΑΝΙΑ) |
1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ | 1. ΙΝΤΕRCOLLEGE (ΚΥΠΡΟΣ) 2. ASSOCIACAO INTERCULTURAL AMIGOS DA MOLILIDATE (ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ) |
1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ - 1ο ΕΣΠ.ΕΠΑΛ ΑΧΑΡΝΩΝ - 1ο Ε.Κ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ) | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | 1. ΙΝΤΕRCOLLEGE (ΚΥΠΡΟΣ) 2. SCUOLA RADIO ELETTRA (ΙΤΑΛΙΑ) |
ΕΠΑΛ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΩΡΩΠΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | Oropos - Cheshire Specialties Training Alliance | ΕΛΛΑΔΑ-ΗΝ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ |
ΕΠΑΛ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΩΡΩΠΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ-1 | 2016 | 2017 | Oropos - Cheshire - Samos Training Alliance II | ΕΛΛΑΔΑ-ΗΝ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΕΠΑΛ Ωρωπού με τρία ΕΠΑΛ της Σάμου (Μαυρογένειο ΕΠΑΛ Σάμου, Εσπερινό ΕΠΑΛ Σάμου και ΕΠΑΛ Καρλοβασου Σάμου) |
2 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΡΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2106 | 2018 | MATHS IN ART | ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΤΟΥΡΚΙΑ |
1ο ΓΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | "Επιμόρφωση ανάμεσα σε ομότιμους: παρατήρηση και εισαγωγή καινοτομιών στη διδασκαλία" | Πορτογαλία |
Γ/ΣΙΟ ΘΡΑΚΟ/ΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | ERASMUS MINUS BULLYING PRACTICES IN PREVENTION AND INTERVENTION IN EUROPEAN SCHOOLS | ΕΛΛΑΔΑ-ΒΕΛΓΙΟ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ |
1ο Ε.Κ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ* - 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ - 1ο ΕΣΠ.ΕΠΑΛ ΑΧΑΡΝΩΝ (ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ) | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2017 | ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | 1. ΙΝΤΕRCOLLEGE (ΚΥΠΡΟΣ - δύο ροές) 2. SCUOLA RADIO ELETTRA (ΙΤΑΛΙΑ) |
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 1-Μαρ-15 | 31-Μαρ-2015 | Κινητικότητα Καθηγητών / Τον Μάρτιο του 2015 για είκοσι μέρες φιλοξενήσαμε μία γαλλίδα θεατρολόγο, την Emmanuelle Agrapart, στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ Mobilité des professeurs. | Γαλλία |
4ο ΓΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | VIDEO techniques for developing Appreciation, Respect and Tolerance for diversity in students | Multitrab Productions (Ελλάδα)- Liceo Classico Stabili Trebbiani (Ιταλία) - FONDO FORMACION EUSKADI S.L.L. (Ισπανία)- Nosnas gymnasiet (Σουηδία) |
ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Connecting pupils to the European Space | Ισπανία, Τουρκία, Αγγλία, Ρουμανία, Κροατία |
1 ΓΕΛ ΠΑΛΛΗΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | Youth of Europe connect to a right net | ΕΛΛΑΔΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΟΥΓΓΑΡΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ |
1 ΓΕΛ ΠΑΛΛΗΝΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2017 | S.E.L.F.Y. (Save Earth Life For Youth) | ΕΛΛΑΔΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΛΕΤΤΟΝΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ |
1ο ΓΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | RAISE | TOYΡKIA ΕΛΛΑΔΑ ΙΤΑΛΙΑ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΩΣΤΕΑ ΓΕΙΤΟΝΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2016 | Από τις συνιστώσες στη συνισταμένη: ενισχύοντας τη διδασκαλία και τη μάθηση με προσέγγιση STEM από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο (Αριθμός σύμβασης 2015-1-EL01-KA101-013630) | Ιταλία, Βέλγιο, Αυστρία, Εσθονία, Φινλανδία, Ισπανία |
ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ | KA2 | 2014 | 2016 | The YouthDOCs Project – recording critical glances on personal identity, youth culture and contemporary reality | ΕΛΛΑΔΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ |
1ο ΓΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | LET'S CREATE A MULTICULTURAL EUROPE | ΠΟΛΩΝΙΑ,ΦΙΛΑΝΔΙΑ,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ |
2ο ΓΣΙΟ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | COMENIUS | 2013 | 2015 | BERUFSFELDER IN EURIPA | ΠΟΛΩΝΙΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
3ο ΓΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | INVOLVE ME &I LEARN | ΦΙΛΑΝΔΙΑ,ΙΣΛΑΝΔΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ,ΣΛΟΒΕΝΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΡΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2014 | 2016 | PRECISION AGRICULTURE:FUTURE SYSTEM OF PRODUCTION AGRICULTURAL PRODUCTS | PROBER SOC. COOP |
1ο ΓΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | STAY IN SCHOOL | ΟΛΛΑΝΔΙΑ,ΡΟΥΜΑΝΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΤΟΥΡΚΙΑ,ΚΥΠΡΟΣ |
1ο ΕΚ ΔΥΤ ΑΤΤΙΚΗΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2015 | 2017 | USING E-LEARNING IN THE CLASSROOM | ITC |
3ο ΓΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2018 | ART,TECHNOLOGY AND SPORT KEEP ME BOUND TO MY SCHOOL | ΤΟΥΡΚΙΑ,ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ,ΕΣΘΟΝΙΑ |
1ο ΓΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ2 | 2016 | 2019 | THINK…ACT…AND MAKE A BETTER WORLD | ΑΓΓΛΙΑ,ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ,ΕΣΘΟΝΙΑ,ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο ΓΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2018 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΕΝΌΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ALPHA COLLEGE OF ENGLISH,BRITISH STYDY CENTRES |
1ο ΕΠΑΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | ΚΑ1 | 2016 | 2018 | COACHING IN EDUCATIONAL CONTEXTS TO REDUCE EARLY SCHOOL LEAVING | SKUPINA PRIMERA |
ZΑΝΝΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000885, Eπιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέματα αιχμής που αφορούν στις Φυσικές Επιστήμες, στην Τεχνολογία και στη Διοίκηση | Κύπρος |
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000532, Widening school horizons | Ιταλία, Σκωτία, Ισλανδία, Γαλλία |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000073, ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Gymnasiet Grankulla Samskola, Φινλανδία Girolamo Bagatta, Ιταλία |
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000723, Εθνικό πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών (CERN) - επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) | CERN Ελβετία |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000828, Εκπαίδευση του προσωπικού στην Εκπαιδευτική Ρομποτική | WRO CYPRUS Κύπρος, Ρουμανία |
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA101-000896, Ενίσχυση Βάσης Δεξιοτήτων Προσωπικού 4ου ΕΚ Α' Πειραιά | Κύπρος, Πορτογαλία |
1ο ΕΠΑΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000343, Search Engine Marketing | Ισπανία, Κύπρος |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000530, Διαχείριση και ανακύκλωση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αποβλήτων | uve GmbH Γερμανία |
1ο ΕΠΑΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000767, Κάνοντας την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση πιο ελκυστική | Πορτογαλία |
1ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000841, Νέες Ειδικότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και σύνδεσή τους με την Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση και Αγορά | WBS, Γερμανία |
1ο ΕΠΑΛ Πειραά | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000549 Ολοκληρωμένη διαχείριση στη γεωργική παραγωγή | Associação Intercultural Amigos da, Πορτογαλία, Muoversi.eu Iταλία |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2015 | 2014-1-EL01-KA102-000201, Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας για τη μείωση της μαθητικής διαρροής | Ολλανδία |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA101-013596, Ενεργοποιούμε τους μαθητές, δουλεύουμε με τη διαφορετικότητα – Μαθαίνουμε από την Ευρώπη | Eekhoutcentrum Βέλγιο |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA102-013276, Συστήματα Διαχείρισης Κινητήρων και Συστήματα EOBD & Car-O-Tronic Μηχανογραφικό Σύστημα Μέτρησης | West Lothian College, Ηνωμένο Βασίλειο, UVE, Γερμανία |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA102-013565, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Πορτογαλία |
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2017 | 2015-1-EL01-KA101-013745, I.P.O.Q. (Ionidios Plan for Openess and Quality) | ENGLISH MATTERS S.L. Ισπανία, Cursus Island Ισλανδία, Inveslan Ισπανία |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA101-013404, Ευρωπαϊκή πυξίδα | Ισπανία, Eekhoutcentrum Σλοβενία |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2015 | 2016 | 2015-1-EL01-KA101-013321, Εκπαίδευση προσωπικού στην Εκπαιδευτική Ρομποτική | IT + ROBOTICS, Ιταλία |
6ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA102-023022, Advanced Web Development – Application with Mobile Friendly and Digital Marketing – Advanced skills for teachers and students | EPD - European Projects Development, Ισπανία |
1ο ΕΠΑΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA102-023231, Εφαρμόζοντας τον Αντισεισμικό Σχεδιασμό και την Ασφάλεια στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και η τοποθέτηση μαθητών σε επαγγελματικούς χώρους | Ιταλία |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-ELO1-KA102-022753, Νοσηλεία σε μονάδες εντατικής θεραπείας | Ηνωμένο Βασίλειο |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA101-023034, Μαθητεία, επιχειρηματικότητα και δημιουργικότητα: τρία κλειδιά για την επιτυχία και την ανάπτυξη | European Educational Circle Λετονία, IFOM Ιταλία |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA102-023096, Μαθητεία 5 αστέρων: Μαθητεία στην Ευρώπη, για τη βελτίωση των προοπτικών απασχόλησης των μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Α Rocca Ιταλία, +H10 Γερμανία, Mad for Europe Ισπανία, IFOM Ιταλία, Submeet Ιταλία |
2ο Γυμνάσιο Δραπετσώνας | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA101-023086, Diverse society - diverse school | Eekhoutcentrum Πορτογαλία, Ισλανδία |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | Εκπαίδευση προσωπικού στην Εκπαιδευτική Ρομποτική | Ισπανία φορέας Πανεπιστήμιο Παμπλόνα |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA102-022753, Νοσηλεία σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας | Ηνωμένο Βασίλειο, Φορέας LONDON FIRST AID TRAINIG |
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2016 | 2017 | 2016-1-EL01-KA102-023210, Μαθητεία στην Ευρώπη - Traineeship in Europe | Φορέας Υποδοχής MAD FOR EUROPE, Ισπανία, Ναυτικό ινστιτούτο Istituto Nautico "L. Acciaiuoli, Ιταλία |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2014 | 2017 | 2014‐1‐FR01‐KA201‐008474_4, Le patrimoine , une richesse de l'Europe à préserver, partager et développer |
Γαλλία, Πορτογαλία, Ρουμανία,Τουρκία |
1ο ΓΕΛ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2014 | 2017 | 2014-1-TR01-KA201-013069_6, Young Voices in the European Democracies | Ιταλία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Γαλλία, Ισλανδία, Ισπανία |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2014 | 2016 | 2014-1-SE01-KA201-000964_3, Reinventing Outdoors for the Education | Σουηδία, Πορτογαλία, Εσθονία |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA1 | 2014 | 2017 | 2014-1-PL01-KA201-003561_5, E-Learning in school practice in modern secondary schools across Europe: Let us take up the challenge together | Πολωνία, Τουρκία, Ρουμανία, Ουγγαρία |
ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ) | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2015 | 2018 | 2015-1-EL01-KA201-013930, Rethinking Democratic Awareness and Collective Responsibility for a whole-school approach | Πανεπιστήμιο Πειραιά Ελλάδα, 1ο ΕΠΑΛ Πειραιά Ελλάδα, 9o Γυμνάσιο Πειραιά Ελλάδα, Πρότυπο ΓΕΛ Ιωνιδείου Σχολής Ελλάδα, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Κύπρος, Agrupamento de Escolas de Pombal Πορτογαλία, Αλυσίδα σχολείων Dogas Schools Τουρκία, Learning for Integration RY Φινλανδία |
10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2015 | 2018 | 2015-1-DE03-KA219-013503_5, Migration Analysis Project | Germany, France, Spain, Lithuania, Italy |
6ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2015 | 2017 | 2015-1-IT02-KA201-015141, EUROPROJECT-ROBOESL | Λετονία, Ιταλία |
ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡ. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2016 | 2019 | 2016-1-ΙΤ02-ΚΑ201-024417, Εuropa: ti vedo e ti vivo | Ιταλία, Γαλλία, Ρουμανία |
1ο ΓΕΛ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2016 | 2016-1-PL01-KA219-026305_2, Clill as a Bridge for a Real Life English | Ισπανία, Πολωνία | |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2016 | 2018 | 2016-1-TR01-KA201-034609, Cyber-sensibility | Σχολεία από Ισπανία, Τουρκία, Ουγγαρία |
2ο Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2016 | 2018 | 2016-1-TR01-KA202-033963, Teaching and learning microcontrollers via PicBasicPro (PBP) language in VET | Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ιταλία |
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | KA2 | 2016 | 2018 | 2016-1-ES01-KA204-024925 , Autonomous Mothers: measures and strategies for reconciling work and family life (MAMEC) |
Κροατία, Ισπανία, Ιταλία |
1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ | Β/ΘΜΙΑ | ΠΕΙΡΑΙΑ | ΚΑ2 | 2015 | 2017 | Validating and UPGRADING VET Trainer’ and Teachers’ Digital Skills | Γερμανία, Κύπρος, Ρουμανία, Ισπανία |
13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Δ' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | 2016 | BACK TO OUR FUTURE (Διάκριση ως SUCCESS STORY) | ΕΛΛΑΔΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΕΣΘΟΝΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ-ΑΥΣΤΡΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Β/ΘΜΙΑ | Δ' ΑΘΗΝΑΣ | ΚΑ2 | 2014 | σήμερα | FROM PAPYRUS TO STONEPAPER AND BEYOND, THE QUESTIONS BEHIND | ΕΛΛΑΔΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΕΣΘΟΝΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ-ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017 14:52
Ευρωπαϊκά προγράμματα από το 2014 στην Αττική
Κατηγορία
Erasmus + (microsite)