ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ'Η Δ/ΝΣΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΒΑΘΜΙΔΑ(Α/ΘΜΙΑ-Β/ΘΜΙΑ) |
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΕΙΔΟΣ ΔΡΑΣΗΣ(ΚΑ1-ΚΑ2) |
ΕΤΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ |
ΕΤΟΣ ΛΗΞΗΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ |
ΕΤΑΙΡΟΙ(ΧΩΡΕΣ) |
20ο Δ.Σ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2016 |
2017 |
"Η Διεθνοποίηση του σχολείου μέσα από τον δρόμο της Αειφορίας και της Καινοτομίας" |
ΤΣΕΧΙΑ-ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ |
21ο Δ.Σ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2017 |
2017 |
"Κοινές Ευρωπαϊκές Στρατηγικές για μια συνεκτική συμμετοχή των μεταναστών, των νεαρών μεταναστών, των αιτούντων άσυλο καθώς και των προσφύγων στο πρόγραμμα Erasmus+" |
ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ |
25ο Δ.Σ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2015 |
2016 |
"Εγώ και Εσύ γινόμαστε Εμείς" |
ΤΣΕΧΙΑ |
165 Δ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2017 |
2018 |
"Σύγχρονο διαπολιτισμικό σχολείο" |
ΕΚΚΡΕΜΕΙ |
6ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2016 |
2017 |
"Special care for special students" |
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ |
6ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Α' ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2016 |
2017 |
"Art as therapy: self expression and special needs in art education" |
ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ |
1o Δ.ΣΧ.ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2016-1-PL01-KA219-026196-4 |
2016 |
2018 |
‘Stay 3E- stay Ecofriendly, Entrepreneurial , European. Providing practical solutions for effective teaching and enjoyable learning at primary level |
ΠΟΛΩΝΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
11ο Δ.ΣΧ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2015-1-RO01-KA219-015095-2 |
2015 |
2017 |
Lerning Foreign Languages Through ICT |
ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ |
Δ.ΣΧ.ΚΩΦΩΝ &ΒΑΡΥΚΟΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2016-1-EL01-KA201-023513 |
2016 |
2019 |
Sing First,Teaching European Signed Languages as a First |
ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΠΡΟΣ ΟΛΑΝΔΙΑ ΕΛΒΕΤΙΑ HABILIS |
Δ.ΣΧ.ΚΩΦΩΝ &ΒΑΡΥΚΟΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-EL 01-ΚΑ219-0386-35-3 |
2017 |
2019 |
Bringing the silence |
ΠΟΛΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ |
7ο ΔΗΜ.ΣΧ. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-IE01-KA219-025676-6 |
2017 |
2020 |
Improving Mental Helth Through Playground |
ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ |
4ο ΝΗΠ.ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-SE01-KA219-034547-2 |
2017 |
2019 |
Vibration of music: Music as a key for development |
ΣΟΥΗΔΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ |
1ο Δ.ΣΧ. Ν.ΨΥΧΙΚΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-PL01-KA 219-038602-5 |
2017 |
2020 |
ΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ |
ΠΟΛΩΝΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΛΕΤΟΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ |
5ο ΔΗΜ.ΣΧ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2016-1-ΕL01-KA101-023268 |
2016 |
2017 |
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑ |
5ο ΔΗΜ.ΣΧ.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-ΕL01-KA101-36061 |
2017 |
2018 |
Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ 2020 |
ΕΛΛΑΔΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
11ο Δ.ΣΧ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ |
2017-1-EL01-ΚΑ219-036230 |
2017 |
2019 |
Our school,our playground |
ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ |
18o Δ.Σ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2015 |
2018 |
Both Listen To Our Soles And Sharpen Our Minds |
ΙΤΑΛΙΑ, ΟΥΑΛΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΛΕΤΟΝΙΑ |
12o Δ.Σ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2019 |
In einem gesunden korper lernt ein kluger Geist- In Meinem Korper Fuhle Ich Mich Wohl |
ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΦΙΛΑΝΔΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
3ο Δ.Σ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2019 |
In Omnibus omnia est |
OΛΛΑΝΔΙΑ, ΦΙΛΑΝΔΙΑ, |
5o Δ.Σ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2018 |
Becoming a European City- Zen |
ΓΑΛΛΙΑ, ΕΣΘΟΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2016 |
Νοε-17 |
Teachers ' English Language Training |
ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2017 |
2020 |
STEAM- Children Engineers Academy |
ΠΟΛΩΝΙΑ , ΕΣΘΟΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ |
6ο Δ.Σ ΑΙΓΑΛΕΩ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2017 |
2019 |
HΕSTIA- Helping Students in Acceptance |
ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
26ο Δ.Σ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2018 |
"Green skills for social agriculture" |
Ουγγαρία, Ελλάδα |
5ο Δ.Σ.Π.ΦΑΛΗΡΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2015 |
2018 |
"Building a small enterprise at school-Promoting our country abroad" |
Πορτογαλία Ισπανία, Πολωνία, Κύπρος, Ελλάδα |
4o Δ.Σ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2015 |
2018 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
|
Ιταλία, Πορτογαλία, Λιθουανία, Πολωνία, Σλοβακία, Ελλάδα |
7o Δ.Σ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2018 |
"Mon quartier, ta foret, ses rivieres, j'en prends soin" |
Ιταλία, Πορτογαλία, Λιθουανία, Πολωνία, Σλοβακία, Ελλάδα |
3o Δ.Σ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ1 |
2016 |
2017 |
"Ενσωμάτωση νέων μεθόδων διδασκαλίας στο σχολείο για τη βελτίωση πρακτικών ένταξης και διαφοροποιημένης προσέγγισης" |
ατομική κινητικότητα |
Ειδικό Δ.Σχ. Τυφλών Καλλιθέας |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2016 |
2019 |
"Empowering spatial thinking of students with visual impairment" |
Ρουμανία, Γαλλία, Λουξεμβούργο |
12o Ν/γειο Γλυφάδας |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑ2 |
2017 |
2019 |
"Learning to play and playing to learn" |
Ισπανία, Πορτογαλία, Κανάριοι Νήσοι Ιταλία,Ελλάδα, Ουγγαρία, Βουλγαρία |
1ο ΔΣ.ΠΑΙΑΝΙΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
1)ΚΑ219-015927_2 2)KA219-036528_2 |
1)2015 2)2017 |
1)20172)2019 |
1)THE EURO-SCHOOL REPORTERS 2) MY RIGHS- MY RESPONSIBILITIES |
1) ΙΣΠΑΝΙΑ-ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ 2)ΑΓΓΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
3ο ΔΣ. ΒΟΥΛΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
KA219-024443_2 |
2016 |
2018 |
HEALTHY EATING, ACTIVE LIVING |
ΙΣΠΑΝΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
14ο ΔΣ. ΑΧΑΡΝΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
KA201-034401 |
2016 |
2018 |
MAGIC WORD FAIR PLAY |
ΤΟΥΡΚΙΑ-ΣΛΟΒΕΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ |
24ο ΔΣ. ΑΧΑΡΝΩΝ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΑ219-016865_6 |
2015 |
2017 |
Made by two hands -Regional Handricrfat in Introducing Youth into European Labour Market |
ΕΛΛΑΔΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΣΟΥΗΔΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ |
ΔΣ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
KA219-036348_4 |
2017 |
2019 |
STUDENTS AGAINST BIOLENCE IN EUROPE (SAVE) |
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΚΥΠΡΟΣ-ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΟΥΓΓΑΡΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ |
4ο ΔΣ. ΡΑΦΗΝΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΑ219-024141_2 |
1) 2016 2) 2016 3) 2017 |
1) 2018 2)2018 3) 2018 |
1) LITLE EUROQUIDES 2) USING ICT AND TECHNOLOGY EFFECTIVELY IN CLASSROOMS 3) YOLO |
1) ΤΟΥΡΚΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 2) ΤΟΥΡΚΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ 3) ΚΡΟΑΤΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΜΑΛΤΑ |
2ο ΔΣ. ΛΑΥΡΙΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΑ201-024412 |
2016 |
2019 |
ARTS & TRADITIONS, PROMOTING AWARENESS OF CULTURAL TRADITIONS IN MODERN SETTINGS |
ΑΓΓΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΣΟΥΗΔΙΑ-ΙΣΠΑΝΙ-ΓΑΛΛΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο Ν/Γ ΒΟΥΛΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΑ219-036174 |
2017 |
2019 |
LEARNING OUTSIDE THE CLASSROOM IN THE EUROPEAN NATURE |
ΕΣΘΟΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ |
7ο Δ.Σ. ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ.ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΑ1 |
2017 |
2018 |
"Κανένα παιδί στο δρόμο" |
|
1ο ΕΙΔ. Δ.Σ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ |
ΚΑ2 |
2015 |
2018 |
ARTEMOTION XPRESS IN EUROPE |
ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ |
1ο Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ |
ΚΑ2 |
2017 |
2019 |
The odd one… IN! |
ΙΣΠΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
2ο Δ.Σ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ |
ΚΑ2 |
2016 |
2018 |
HEALTHY MINDS OF EUROPE |
ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, ΚΥΠΡΟΣ, ΚΡΟΑΤΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ |
ΡΑΛΛΕΙΑ ΠΔΣ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ |
ΚΑ2 |
2016 |
2019 |
E-M@TI-ON |
ΙΣΠΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ |
Δ.Σ. ΚΥΨΕΛΗΣ-ΑΙΓΙΝΑ |
Α/ΘΜΙΑ |
ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ |
ΚΑ2/Στρατηγικές Συμπράξεις |
2016 |
2019 |
DEVELOPMENT OF TEACHING AND LEARNING TECHNIQUES FOR EUROPEAN WITHIN A DESIGN AND TECHNOLOGY CONTEXT VERSIE 10-3-16 |
ΤΣΕΧΙΑ, ΕΣΘΟΝΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ |